Audi je svoj novi Audi TT RS javnosti prvič predstavil v Pekingu na tamkajšnjem avtomobilskem salonu in sicer tako v kupejevski kot kabriolet inačici. Je 60 konjev močnejši od predhodnika iz z aluminijastim agregatom zaradi česar je odvrgel 10 kilogramov, ob doplačilu pa ponuja številne tehnične poslastice ob katerih se bodo oblizovali tudi najbolj zahtevni oktanski ”gurmani”.

Novi Audi TT RS je najbolj zmogljiv TT v zgodovini. Nemci so športnodirkaško različico RS predstavili na salonu avtomobilov v Pekingu.
Pod pokrov so jima inženirji skrili 2,5-litrski petvaljni turbobencinski motor iz aluminijaste konstrukcije (aluminijasta so tudi 19- in 20-palčna platišča). Motor razvije okroglih 400 KM (294 kW) in 480 Nm navora. Pri različici TT RS Coupé stotica pade pod 3,7, pri izpeljanki Roadster pa v 3,9 sekunde. Obe imata hitrost prisilno omejeno pri 250 km/h, na željo kupcev pa jima lahko snamejo uzdi, da pospešujeta vse do 280 km/h (paket Performance).

PREBERITE ŠE: Audi A8 L Extended – Audijeva limuzina na natezalnici

 Audi TT Coupé in Roadster.

Audi TT Coupé in Roadster.

Za prenos moči na kolesa (štirikolesni pogon Quattro) skrbi dvosklopčni 7-stopenjski menjalnik S-tronic. Njegova ”čustva” brzdajo keramične zavore in športno podvozje z magnetni prilagodljivi blažilniki (tehnologija Magnetic Ride). Na zunaj njegov športni temperament izdajajo večje reže za zajem zraka, ostrejši videz maske in odbijačev, novi pragovi in difuzor zadaj, zadnji spojler (ali električno pomično krilce), dvojne izpušne cevi in nižja karoserija (100 milimetrov nižja od običajnega modela TT). TT RS kupeju tehtnica nameri 1440 kilogramov, kar je 14 kg manj od predhodnika, Roadsterju pa 1530 kg. Kupe se ponaša s trdo zložljivo streho, ki se odpre v zgolj 10 sekundah, kar lahko voznik stori tudi med vožnjo vse do hitrosti 50 km/h.

V notranjosti štirikolesno gnanega TT RS-a, ki v dolžino meri 4,19 metra, v širino 1,83 m in višino 1,34 m, mrgoli visoke tehnologije, a ohranja športni duh. ”Mati” vsega je 12,3-palčni zaslon (vključuje virtualni merilnik), ki ima cel kup infozabavnega ”podmladka”. Ne gre spregledati niti športnega volana z zavolanski ušesi za ročno pretikanje in gumbom za zagon motorja in vozne dinamike. ”Šef” mehanike je Audi Drive Select, elektronika, ki omogoča izbiro treh prednastavljenih programov in izbiro pogona, motorja, volana, menjalnika in izpušne lopute po lastnem okusu. Luči so v tehniki LED (za doplačilo so zadnje luči sploh prvič z matrično OLED-tehnologijo pri serijskem Audijevem modelu).
Obe karoserijski različici Audi TT RS na evropska tla prihajata jeseni 2016. Cena zanju bo 66.400 (kupe) oziroma 69.200 (Roadster) evrov.

Ogled galerije – Audi TT RS