Obstaja veliko dobrih razlogov, zakaj bi se nekdo vpisal na zloglasno poslovno šolo. Hkrati obstaja tudi veliko razlogov, zakaj se ne odločiti za šolanje v poslovnih smereh na priznanih fakultetah. Odločitev posameznika temelji na dejavnikih, kot so stroški, čas in želje za prihodnost. Odločitev za študij na akreditirani šoli zagotovo prinese s seboj trdne temelje poslovnih načel in širok spekter praktičnega znanja. Ampak, kaj pa če vam povemo, da so tu blogi, ki te bodo naučili več kot MBA študij?

Veliko ljudi se dandanes izogiba tradicionalni poti šolanja in izbira samoizobraževanje. Vedno več velikih imen se podpisuje pod ta trend. Za tiste, ki želijo pridobiti znanje in orodje za uspeh v poslu, pa obstaja kar nekaj uporabnih virov.

P. S.: Za “nepoučene”: MBA je kratica za Masters in Business Administration, domači ponudniki tovrstne programe imenujejo podiplomski študij menedžmenta oziroma redni magistrski študij poslovodenja in organizacije. Naziv po svetu večinoma ni zakonsko urejen, a ga šole uporabljajo za označitev programov splošnega menedžmenta za študente z vsaj triletnimi izkušnjami v praksi.

Blogi, ki te bodo naučili več kot MBA-študij:

1. Iz prve roke …

Harvard Business Review: hbr.org

Če se želite naučiti več, kot bi vas naučili na MBA-študiju, zakaj ne bi začeli pri ljudeh, ki vodijo poslovno šolo? Harvard Business Review zagotavlja nasvete o financah, poslovnih modelih, kulturi podjetja, tehnologiji itd.

2. Marketing

Blog Setha Godina: sethgodin.typepad.com

Legendarni blog daje fantastičen in diferenciran pogled od trženja do motivacije. Si želite praktičnih nasvetov, drugačnega načina razmišljanja in znanje različnih pristopov za poslovanje z odprtimi ljudmi? Pobrskajte na zgornjem naslovu.

3. Podjetništvo

Blog Freda Wilsona: avc.com

Imetnik tveganega kapitala od leta 1986 Fred Wilson deli svoje bogate izkušnje znotraj poslovanja in ustanavljanja podjetij na AVC-strani.

4. Mnenja in izkušnje strank

PeopleMetrics: peoplemetrics.com/blog

Blog PeopleMetrics ne izpusti niti enega mnenja ali izkušnje strank. Študije primerov in koristni nasveti vam lahko pomagajo močno povečati priljubljenost vašega podjetja. Članki PeopleMetricsa so podkrepljeni z mnenji strokovnjakov, ki se ne sklicujejo le na svoje izkušnje, temveč tudi na tekoče posle.

PREBERITE ŠE: Zaposlitev: znaki, ki potrjujejo, da delo, ki ga opravljate ni za vas

5. Znamčenje

Strongbrands: timcalkins.com

Tim Calkins, klinični profesor trženja na prestižni poslovni šoli Kellogg School of Management, na Stronbrands izpostavlja jasne in enostavne primere. Calkins uporablja blog za proučevanje izzivov, razvojev in iniciativ, povezanih z znamčenjem. Blog je fantastično sredstvo za raziskovanje pomena znamčenja v resničnem svetu.

6. Prodaja

Blog Aarona Rossa: predictablerevenue.com/blog

Ross, pisec najbolje prodajane knjige Predvideni prihodek, izpostavlja praktične (osebne) nasvete in bralca ves čas navdihuje in ga obvešča o novostih. Uporablja resnične primere iz svetovalne prakse in poskuša tako prikazati načela učinkovite prodaje.

Blogi, ki jih opisujemo, so odličen način, da ostajamo ves čas na tekočem z novostmi v današnjem hitro razvijajočem se poslovnem svetu. Zavedamo se, da ne izpostavljamo celostnega seznama. Obstaja na desetine, stotine, tisočine blogov na to temo. Vsakemu od nas tudi bolj prija določen način učenja in vsak zase ve, kateri ustreza njegovim potrebam. Blogi na seznamu so močno izhodišče, iz katerega lahko začnete graditi svojo bazo znanja in razvijate miselnost, ki je potrebna za uspeh v poslu.