Bo novi Jaguar E-Pace še uspešnejši od F-Pacea, njihovega sicer nekoliko večjega SUV-ja?

Če smo v uvodu omenili večji Jaguar F-Pace, vsekakor s tem nismo mislili, da je Jaguar E-Pace le njegova manjša različica. Pri Jaguarju so želeli oblikovati povsem novo obliko avtomobila. Če so si že od kod ‘izposodili’ kakšno idejo, so si jo pri F-Typu, sicer Jaguarjevi športni liniji. Že ko pogledamo obliko prednjih žarometov, zadnji del avtomobila ter 21-palčna platišča, največja v tem razredu do zdaj, opazimo, da gre za poseben karakter. Ian Callum, prvi oblikovalec pri Jaguarju, pravi, da tako zunanjost kot notranjost E-Pacea obljubljata užitke v vožnji. Notranjost, ki spet rahlo spominja na športnega F-Typa, je morda Jaguarjevo najboljše delo do zdaj. Vsaka podrobnost je bila očitno skrbno načrtovana in premišljena. E-Pace je opremljen z 10-palčnim zaslonom na dotik Touch Pro, ki omogoča povezavo 4G in 8 Wi-Fi Hotspotov ter 12,3-palčnim digitalnim zaslonom TFT na instrumentalni plošči.

Jaguar E-pace

PREBERITE ŠE: JAGUAR F-PACE: SUV PO PROFESIJI, ŠPORTNIK PO DUŠI

566-litrski prtljažnik zadostuje za potovalko, teniško torbo, otroški voziček pa še bo ostalo nekaj prostora. Tudi 2-litrski motor Ingenium ni od muh. Dizelska različica bo opremljena s 150, 180 oz. 240 ‘konjički’, bencinska pa z 246 oz. 296. Od 0 do 100 km/h bo pospeševal slabih 6 sekund, končno hitrost pa doseže pri 243 km/h.

Cena za tega lepotca se začne pri 33.700 evrih.

Galerija slik: Jaguar E-Pace

Več informacij:
citymagazine.si