Za vse, ki se v avtomobilu ne počutite dovolj varno, ker mislite, da vam strežejo po življenju, bo Land Rover Range Rover Sentinel, blindirana različica tega SUV-a aka civilni tank aka bunker na kolesih omogočil, da se vozite brez strahu. In to kljub temu, da SUV navzven ne izdaja, da se prevažate v avtomobilu, ki ga ščitijo neprebojna stekla, ipd. in ne le klasična varovala kot so sistem ESC, AEB in ASB.

Če se mislite v bližnji prihodnosti odpraviti v kakšno vojno žarišče ali nameravate postati slavna oseba, potem predlagamo, da si omislite blindirano različico Range Roverja, Land Rover Range Rover Sentinel. Ta vas bo namreč ščitil pred kroglami (naboji velikimi do 7,62 mm), šrapneli ročnih granat in eksplozijami do 15 kg TNT-ja. V vseh teh primerih vas nima kaj skrbeti, tudi v primeru neposrednega napada z ročnim orožjem ne, le prepričajte se, da ste zaklenili vrata.

Zanj boste morali odšteti vsaj 400 tisočakov evrov. Zakaj vsaj? Za dodatke, kot so gasilni sistem za motor in kabino, pa zunanji zvočniki, sirene, ipd., vam bodo jasno še dodatno veselo zaračunali. V ceno pa je že všteto vojaško, pardon, vozniško usposabljanje. Cena pa ni edina stvar, ki je pri tej posebni izdaji glede na ”nebojno” različico narasla. Tudi masa se je na račun varnosti povečala za kar poltretjo tono.

PREBERITE ŠE: Startechov posebnež – pickup Range Rover

V Range Rover Sentinelu se boste počutili varno kot v maminem naročju.

V Range Rover Sentinelu se boste počutili varno kot v maminem naročju.

Medtem ko zunanja stekla zdržijo krogle, enako velja tudi za steklo, ki v Range Rover Sentinelu loči voznika od zadnjih potnikov in se lahko iz varnostnih razlogov spusti le za 10 centimetrov. Kaj pa, če vam preluknjajo rezervoar z gorivom? Nič ne de. Ta se kar sam zaceli. Nepridipravi se ne morejo poigrati niti z izpušno cevjo, ki se je ne da zamašiti. V primeru poškodovanega akumulatorja je tu rezervni, 20-palčne pnevmatike ”run-flat” pa dovoljujejo vožnjo tudi, ko so predrte. Civilni tank, ki je opremsko osnovan na modelu Autobiography, a ima poleg že naštetega prilagojen tudi zavorni sistem in vzmetenje, premika 340 ”konjev” (260 kW), ki jih zmore 3,0-litrski bencinski V6 motor (vzeto iz Jaguarja F-Type oz. XE-S), na uzdi pa jih drži osem-stopenjski samodejni menjalnik ZF. Blindirani SUV prihaja s 3-letno garancijo, sicer vam vrnejo življenje.

Ogled galerije: