Oblikovalci niso konkretno zarezali v novi Audi A5 Coupé, zato iz kirurške sobe niso pripeljali korenito spremenjenega A5 Coupéja, ampak skorajda enojajčnega dvojčka modela iz leta 2010- glede na ostrejši videz bi lahko rekli kar njegovega zlobnega dvojčka.

Zakaj bi menjala konja, ki zmaguje? Audi je v svoji dnevni sobi (beri: Ingolstadtu) nedavno pompozno predstavil dva nova modela: Audi A5 Coupé in športnega Audi S5. Nemci pri prenovi niso kaj dosti posegali po skalpelu, saj je zunanjost ostala praktično nespremenjena, malo bolj so posegli le v masko. Zato pa so toliko bolj ”šarili” po drobovju in potniški kabini, ki je prilagojena trendom povezljivosti in opremljena z velikimi digitalnimi zasloni.

V dolžino meri 4,67 metra, v višino pa 1,37. Ima sorazmerno dolg ”kljun”, ki se nadaljuje z nizko streho in zaključi s kratkim repom. K športnemu videzu pripomoreta vzvratni ogledali, ki sta pritrjeni kar na pločevino.
Lahka karoserija (glede na predhodnika je odvrgel 60 kilogramov) s povečano vzvojno trdnostjo se lahko pohvali z odlično aerodinamiko (Audi se baha, da ima novi Audi A5 najboljši količnik zračnega upora v razredu, in sicer 0,25) in aeroakustiko, prtljažnik pa s 465 litri prostornine. Stoji na platformi MLB, ki jo je Audi uporabil že pri novi generaciji modela A4.

Audi A5 Coupé

Audi A5 Coupé

Če je zunanjost postala bolj kot ne nedotaknjena (opazne so razširitev in povečanje sprednjega zračnika ter bolj izklesane linije, zaradi katerih deluje rahlo ”nasikan”, posledično pa se mu spreminja tudi karakter), pa je šlo toliko več ur dela v notranjost, kjer najdemo vse informacijsko-razvedrilne pripomočke, ki krasijo tudi druge Audije najnovejšega datuma, vključno s povezljivostjo LTE (Audi obljublja tri leta brezplačnega interneta).

PREBERITE ŠE: Audi TT RS – najbolj zmogljiv TT v zgodovini

“Izboljšajmo ga, izostrimo ga, naredimo ga bolj športnega in elegantnega. S prvotnim A5 smo imeli močno sporočilo, ki smo ga želeli obdržati,” je glavna vodila pri oblikovanju nove generacije pospremil oblikovni vodja družine B9 Frank Lambery. Med notranjo opremo najdemo head-up zaslon, vgrajeno kartico SIM (noviteta), multimedijski sistem MMI (podporo za Android Auto in Apple Car Play), 12,3-palčno instrumentalno ploščo (ločljivost 1449 x 540 slikovnih točk) in ekstra 8,3-palčni zaslon na sredinski konzoli. Med kopico asistenčnih priboljškov najdemo parkirnega pomočnika, sistem za prepoznavanje znakov, aktivni tempomat … Za zvočno kuliso skrbi avdiosistem Bang & Olufsen.

Če pogledamo še pod ”krilo”. Kar nekaj žgancev so pojedli tako bencinski kot dizelski motorji, ki imajo17 odstotkov več moči, a so istočasno varčnejši. Na voljo bosta dva bencinska in trije turbo dizelski motorji (razpon moči od 190 do 286 KM), športni S5 Coupé pa bo gnal 3,0-litrski V6-motor, ki bo zmogel 354 KM in se bo od 0 do 100 km/h izstrelil v 4,7 sekunde. Za prenos moči na kolesa so zadolžili 6-stopenjski ročni menjalnik, 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko oziroma 8-stopenjski samodejni menjalnik. Audi bo ponudil tudi različice s štirikolesnim quattro pogonom. In ko smo ravno pri podvozju. To je na novo zasnovano in omogoča prestavljanje med športnim in udobnim načinom vožnje. Z novim Audijem A5 Coupé se boste lahko na ulice zapeljali jeseni 2016.