Tukaj je še bolj športni BMW M4, jekleni lepotec BMW M4 GT4. Avtomobil lahko umestimo med manjšega M235i Racing in M4 Coupe GTS.

Vrstni šest valjni agregat z 3,0 litri prostornine in več kot 431 konjskimi močmi, so si vodilni pri BMW-ju sposodili od cestne različice M4, prav tako tudi sedem stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko. Tu pa se podobnost tudi konča saj je M4 GT4 precej bolj strupena in mnogo lažja zverina. Njegova posebnost je ravno v tem, da končna moč ni zacementirana in vnaprej določena. Zavoljo številnih parametrov bodo imeli tehniki možnost le te spreminjati in tako poljubno nastavljali moč motorja z enostavnim priklopom na prenosni računalnik.

BMW M4 GT4

BMW M4 GT4

Od cestne različice se M4 GT4 razlikuje po širši karoseriji, pokrov motorja in vrata pa so izdelani iz karbonskih vlaken. K boljši aerodinamiki in zavoljo večjega pritiska k tlom, so mu na zadek nataknili velik spojler, spredaj pa svojo nalogo opravlja difuzor za zrak. Užitek v vožnji še dodatno popestri prijetna melodija iz športno naravnanega izpuha. M4 GT4 je bil deležen še obsežne diete, saj ni v notranjosti praktično nič, razen volana, stopalk in športnega sedeža, sposojenega iz modela M6 GT3. Ta strupeni M4 se tako posveča predvsem eni, za naše pojme najpomembnejši stvari, hitri vožnji. M4 GT4 bo za moštva nared že prihodnjo sezono, zanj pa bo potrebno odšteti 169.000 evrov.

Galerija slik: M4 GT4