Bugatti Chiron nastaja povsem ročno, in sicer v prostorih, ki so tako čisti, da bi lahko jedli s tal. Za to porabijo okoli devet mesecev. Razlog, da izdelava traja tako dolgo, je, da si lahko kupec konkretno izmišljuje, saj ga povsem prilagodijo njegovim željam. Pod pokrovom ga čaka huronski 1500-konjski šestvaljni motor. Bugatti Chiron bo najhitrejši serijski avtomobil na svetu. Trenutno v francoskem Molsheimu nastaja ducat teh superšportnikov, v letu 2017 pa naj bi jih skupno izdelali 70.

Vas zanima, kako nastaja 2,4 milijona ameriških dolarjev vredni Bugatti Chiron? Zdaj imate edinstveno priložnost, da spoznate prostore, kjer ”raste” pregrešno dragi konjiček, na katerega mora kupec čakati do devet mesecev (samo nanos barv – ta je do osemplasten – traja do tri tedne). Prvi vozniki ga bodo dočakali spomladi 2017, do konca leta pa naj bi naslednika legendarnega model Bugatti Veyron dobilo 70 kupcev.

PREBERITE ŠE: Bugatti Chiron: najhitrejši avtomobil na svetu in nasploh avto presežnikov

 Pozornost za vsak detajl.


Pozornost za vsak detajl.

Vozila nastajajo v tovarni Atelier v mestu Molsheim. Avto je izdelan iz okoli 1800 delov, v celoti pa ga sestavi ekipa 20 ljudi. Ta ustvarja v proizvodni hali, ki se razteza na več kot 1000 kvadratnih metrih, v njej pa je bolj čisto kot v kirurški sobi. Tovarna ima ovalno obliko, ki simbolizira Bugattijev logotip. Odprli so jo leta 2005, v njej pa so nastajali tudi Veyroni. Chiron je izdelan ročno, brez vsakršne pomoči robotov.

Bugatti Chiron je vpregel 8-litrski motor W16 (sredinsko postavljen), ki iz sebe iztisne 1500 KM (1103 kW) in 1600 Nm navora. Izdelujejo ga v Volkswagnovi tovarni v nemškem Salzgitterju. Preden vozilo izročijo kupcu, testni vozniki z njim opravijo 300 kilometrov in ga pri tem ženejo do 250 km/h.

 V tej tovarni bi lahko jedli s tal.


V tej tovarni bi lahko jedli s tal.

Kupec si lahko pri naročilu pošteno izmišljuje. Izbira lahko med 23 barvami karoserije, med oktetom dodatkov iz ogljikovih vlaken, med kar 30 načini šivanja, med 18 različnimi preprogami, med 31 barvami oblazinjenja, med 11 varnostnimi pasovi …, kar pomeni, da noben Chiron ne bo enak drugemu. Tla tovarne prekrivajo odporna epoksidna tla, v njej pa je, kot rečeno, bolj čisto kot v operacijski sobi.

Galerija – tu nastaja Bugatti Chiron: