V zadnjih nekaj letih je LinkedIn postal kraj, primeren za povezovanje s somišljeniki in ohranjanje stika s kolegi. Število uporabnikov dosega impresivne številke in glede na popularnost družbenega omrežja je vsekakor pravo orodje za promocijo samega sebe in podjetij. Stavim, da si bo večina tistih, ki berete ta prispevek, v bodoče ustvarila ali zgolj posodobila svoj LinkedIn profil.

V tujini in tudi pri nas obstajajo posamezniki, ki si kariero gradijo zgolj z orodjem LinkedIn. Uveljavljajo se kot mnenjski poglavarji in si tako utirajo nove poslovne možnosti. Spodaj najdete nekaj osnovnih navodil in priporočil, ki jih morda še ne poznate.

1. Profilna fotografija

Dobra fotografija na vašem profilu je bistvenega pomena, saj prispeva k verodostojnosti. Nekdo, ki ste ga spoznali v preteklosti, se vas bo tako zlahka spomnil, med drugim pa fotografija profila jasno kaže stopnjo vaše osebnostne znamke, še posebej če uporabljate enako fotografijo na vseh vrstah družbenih omrežij.

2. Naslovna fotografija

Cover fotografija je dodaten način, da povemo nekaj več o sebi. Kaj je tisto, kar želite obiskovalcem vašega profila sporočiti, se odločite sami. Naš namig je sledeč. Dobra ideja je, da uporabite logotip podjetja ali kakršno koli drugo vizualijo,  povezano s podjetjem, v katerem ste zaposleni.

3. Predstavitev

Govorimo o profesionalnem pripomočku za predstavitev posameznikovih znanj, izkušenj in kompetenc. Naključja ne obstajajo, zato skrbno načrtujte pristop samopredstavitve. To lahko še kako pripomore k vaši prepoznavnosti v visokih krogih.

4. E-poštni naslov

Da olajšate delo tistim, ki brskajo po vašem profilu, vključite v predstavitev tudi e-poštni naslov.

5. Telefonska številka

Ne pozabite dodati tudi telefonske številke. Predlagamo, da obdržite svoj osebni telefon v zasebne namene, na LinkedIn profilu pa delite številko službenega telefona.

PREBERITE ŠE: Nova služba: česa nikakor ne smemo početi?

Z objavljanjem prispevkov, prezentacij, razmišljanj, kopiranjem in deljenjem najrazličnejših povezav in s sodelovanjem v skupinskih diskusijah se lahko dokaj hitro dobro pozicionirate.

Z objavljanjem prispevkov, prezentacij, razmišljanj, kopiranjem in deljenjem najrazličnejših povezav in s sodelovanjem v skupinskih diskusijah se lahko dokaj hitro dobro pozicionirate med uporabniki.

6. Priporočila

Za povečanje avtentičnosti in v pomoč pri graditvi osebnostne znamke povabite kolege in znance, naj s priporočilom izrazijo dobro mnenje o vašem poslovnem delovanju.

7. Profesionalne spretnosti in lastnosti

V povzetek dodajte seznam vaših spretnosti in osebnostnih lastnosti. Tako boste nastopili kot pravi poznavalec družbenega omrežja in oseba na drugi strani bo zagotovo potrdila vaše povabilo k “povezavi”.

8. Povezujte se!

Povezujte se, iščite poslovne priložnosti in izmenjujte informacije. LinkedIn je vendar največja profesionalna platforma. Ima 332 milijonov članov, ki prihajajo iz več kot 200 držav. Številni uporabniki sicer menijo, da je povezovanje omejeno zgolj na tiste, ki jih poznajo, a ne drži. Večje število povezav = večje število priložnosti. A pri tem le upoštevajte 3 osnove zapovedi družbenih omrežij: avtentičnost, transparentnost in odprtost.

9. Priključite se ustreznim skupinam!

Skupine so učinkovita oblika izmenjave idej, aktualnih vsebin, anket in znanj s kolegi, vrstniki, strankami, somišljeniki in sodelavci. Članstvo v vseh skupinah je popolnoma brezplačno.

10. Ažurnost

Z objavljanjem prispevkov, prezentacij, razmišljanj, kopiranjem in deljenjem najrazličnejših povezav in s sodelovanjem v skupinskih razpravah se lahko dokaj hitro dobro pozicionirate in si utrdite ime kot eden vplivnejših posameznikov v panogi.