Kultni roadster Mazda MX-5 je v najnovejši izpeljanki dobil trdo streho. RF v imenu namreč pomeni ”retractable fastback”, kar je oznaka za kupejevsko obliko s trdo zložljivo streho. Pri sistemu zlaganja pa ne gre po stopinjah predhodnika, temveč stopa na pot Porscheja 911 Targa.

Mazda je avtomobilsko srenjo ujela na levi nogi, ko je v New Yorku predstavila Mazdo MX-5 RF. Kultni roadster Mazda MX-5 je namreč v najnovejši izpeljanki dobil trdo streho. Mazda MX-5 RFse pri tem ne zgleduje po predhodniku, saj so pri Mazdi ubrali povsem novo pot. Mehanizem odpiranja in zapiranja je tako povsem drugačen. Poganja ga elektrika, med metamorfozo pa se dvigne celoten zadnji del avtomobila. Nova različica roadsterja je rahlo težja in višja od klasike. Streha se odpira tudi med vožnjo, a le do hitrosti 10 km/h, v želenem položaju pa je v 12 sekundah. Ločeno lahko odpremo zadnje steklo.

PREBERITE ŠE: Audi R8 Spyder V10 – novi znanilec pomladi


Četrta generacija Miate nadaljuje uspešno zgodbo prejšnje generacije modela MX-5, ki je bil s trdo streho pravi hit. Ta različica je šla namreč tako dobro kot tista z mehko. In če ste mislili, da je trda streha, ki se skrije v prostor za sedežema, pobrala davek pri prtljažniku, se motite, saj je njegova prostornina še vedno  150 litrov. Na voljo je v barvi avtomobila in bleščeče črni, celotno karoserijo pa si po novem lahko omislite tudi v posebni sivi barvi. Cena ostaja skrivnost, je pa jasno, da boste morali za trdo različico odšteti nekaj tisoč evrov več. Mazdo MX-5 RF poganjata ”stara znanca”, 1,5- in 2,0-litrski bencinski motor.

Ogled galerije – Mazda Mx-5 RF