Popularno družbeno omežje Pinterest, ki za deljenje informacij uporablja vizualen pristop, je pred kratkim oznanilo, da ima kar 100 milijonov aktivnih uporabnikov. To pomeni, da so to naši potencialni kupci za naše izdelke in potencialni uporabniki naših storitev. In čeprav Pinterest sprva morda res ni bil prijazen do poslovnih uporabnikov, danes spodbuja znamke in majhna podjetja, da uporabljajo spletno stran kot platformo za promet. Da pa smo na Pinterestu lahko uspešni, je potrebno še kaj več, kot pa le profil podjetja in nekaj oglasnih tabel s pripetimi izdelki. Ugotoviti bo potrebno, kdo je vaše ciljno občinstvo, nato pa ga aktivno vključiti. In naslednjih 14 nasvetov vam lahko pomaga, da to tudi naredite.

1. Poskrbite, da bodo ljudje lahko vaš izdelek kadarkoli pripeli na Pinterest.

Prepričajte se, da vaš izdelek na blogu ali spletni strani vključuje možnost Pripni (Pin it), tako da lahko obiskovalci kadarkoli hitro in enostavno delijo fotografije vašega proizvoda.

2. Ustvarite oglasne table s temami, ki so privlačne za vaše ciljno občinstvo.

Vaša znamka bi morala izkoristiti Pinterest in ustvariti table z vsebino o življenjskem stilu. Trgovci bi morali ustvariti tematske table, ki prikazujejo način življenja, kot sta na primer Ideje za božična darila (Christmas Gift Ideas) ali pa Kaj potrebujem na potovanju? (Travel Necessities), kjer lahko promovirajo svoje izdelke.

3. Vključite povezavo do svoje spletne strani in vašo lokacijo (če je relavantna).

Dodajte te informacije na vašo stran na Pinterestu in omogočite potencialnim strankam, da vas najdejo na spletu in v najbližjem mestu.

4. Uporabite visoko kakovostne fotografije, ki naj bodo postavljene navpično.

Pinterest je vizualno socialno omrežje in prav taki so njegovi uporabniki. Če vaše fotografije niso visoko kakovostne (pretemne ali presvetle, preveč zamegljene ali nezanimive), ljudem ne bodo všeč in jih ne bodo delili. Glede na opravljeno raziskavo uporabniki iščejo svetle, pisane fotografije in jih take fotografije pripnejo bolj pogosto. Znanstveniki so med drugim tudi ugotovili, da navpične fotografije v razmerju 2:3 in 4:5 pripne kar 60 odstotkov več ljudi, kot pa dolge in ozke fotografije.

6. Ne pozabite na tekst.

Pinterest je vizualna platforma, zato uporabite enostaven tekst, ki doda fotografiji dodano vrednost. Tekst je lahko sproščen in ustvarjalen, služi pa naj kot okrepitev blagovne znamke. Naj bo kratek in naj pove več, kot pa to, kar lahko uporabniki vidijo že na sami fotografiji. Fotografije s krajšim tekstom pa imajo tudi večjo možnost, da jo ljudje večkrat pripnejo.

Pinterest je odlično orodje za rast posla.

Pinterest je odlično orodje za rast posla.

7. Imejte v mislih, da je SEO optimizacija pomembna tudi na Pinterestu.

Vsako pametno podjetje poskrbi za SEO optimizacijo. In tudi na Pinterestu je ne smemo zanemariti. Pravilen SEO na Pinterestu vsebuje ključne besede za vsako tablo posebej, kar pomeni, da ključno besedo vključimo v naslov table enkrat, v opis table dvakrat ali trikrat in v posamezno priponko vsaj enkrat.

PREBERITE ŠE: Najboljša globalna mesta, kjer bi naj v letu 2016 živeli in poslovali

8. Priponke naj bodo čim bolj bogate.

Bogate priponke vsebujejo ustrezne informacije o izdelku ali storitvi in s tem odpravijo dodatno iskanje, ki bi ga moral opraviti potrošnik. Če torej prodajate majico, bo vaša fotografija vsebovala ceno izdelka, razpoložljivost in lokacijo nakupa.

9. Spodbujajte takojšnje, spontane nakupe z nakupnimi priponkami.

Pojdite še korak dlje in naredite nakupne priponke. Te so namreč opremljene z modro ceno in modrim gumbom za nakup in kupcem omogočajo, da kupujejo izdelke neposredno s priponke. Trenutno so te priponke na voljo le v ZDA preko aplikacije za iPhone in iPad, načrtuje pa se, da bodo kmalu na voljo še drugod po svetu.

10. Objavljajte redno in poskusite sovpadati s časom, ko je na vaši strani največ občinstva/kupcev.

Objavite nekaj priponk vsak dan. To bo ohranilo sledilce na vaši strani, hkrati pa bo ohranilo tudi vaše table in priponke na vrhu vseh dnevnih novic.

11. Vključite fotografije izdelka v uporabi, izogibajte pa se izpostavljanja obrazov ljudi.

Vključujte tako fotografije izdelkov kot tudi fotografije izdelka v uporabi. S tem bomo namreč dobili idejo, kakšna je interakcija posameznika in blagovne znamke, kar bo privedlo do boljšega sodelovanja in potencialno tudi do nakupa. Če bodo namreč želeli kupiti nov kavč in niso prepričani v barvo kavča, potem bo postavitev kavča v sobo, v širši kontekst, postopek odločanja olajšala in pospešila namere za nakup. Izogibajte pa se izpostavljanja obrazov ljudi, ker kupci težijo k temu, da si zamišljajo sebe in izdelek, hkrati pa so priponke brez obrazov ljudi kar za 23 odstotkov bolje in večkrat pripete.

12. Komunicirajte s sledilci.

Pripnite, všečkajte in komentirajte priponke vaših sledilcev ter odgovorite na vprašanja, ki jih imajo vaši sledilci. To kaže na to, da da vaša znamka skrbi za svoje sledilce. Posledično to privede do večje prodaje.

13. Povežite se s vplivnimi uporabniki Pinteresta.

Če vaša znamka nima veliko sledilcev ali pa je nova, potem kar brez skrbi. Povežite se z vplivnimi uporabniki Pinteresta. Ti imajo namreč natančno sestavljene Pinterest table, ki jih sledilci redno spremljao in naravnost obožujejo vsebino, ki jo ti ljudje delijo. Najbolj vplivne uporabnike Pinteresta lahko poiščete tako, da v Google vtipkate Top 100 most influential pinners on Pinterest. Bodite pozorni na njihove kategorije (npr. moda, prehrana, zdravje) in se osredotočite na tiste osebe, ki so za vaš posel najboljše.

Povežite se s vplivnimi uporabniki na Pinterestu.

Povežite se s vplivnimi uporabniki na Pinterestu.

14. Bodite pozorni na Pinterest analitiko.

Pinterest analitika je tista, ki odloča med uspehom in neuspehom na Pinterestu. Vgrajeno analitčno orodje za poslovne stranke vam bo povedalo, katere od vaših priponk in tabel so najbolj priljubljene. Nato lahko uporabite to znanje in na tiste bolj priljubljene table pripenjate več stvari. Analitiko lahko uporabite tudi tako, da te podatke pripnete v kategorijo izdelkov in na domačo stran ter tako ustvarite največkrat pripet izdelek ali storitev. Ta taktika bo pomagalo, da bo izdelek le še bolj priljubljen, tako na vaši spletni strani kot tudi na Pinterestu.