Številke, ki se vrtijo okoli motorja novega Bentleyja Continental GT, so impresivne. 6-litrski 12-valjni motor z dvojno turbino je bil nadgrajen in premore krepkih 626 konjskih moči in 897 Nm navora. Ta moč zagotavlja, da Continental GT od 0 do 100 km/h pospeši v le 3,7 sekunde, njegova najvišja hitrost pa je 333 km/h. Za prestave skrbi 8-stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko, ki ga zdaj prvič zasledimo v Bentleyjevih avtomobilih.
Če k temu dodamo še 48-voltni hibridni elektronski sistem, ki ga najdemo pri Volkswagnu, začne Continental GT uporabljati sistem start-stop in tako imenovano jadranje. Sistem omogoča izklapljanje posamičnih valjev, kar izdatno pripomore k prihranku goriva, a ta še vedno znaša krepko prek 12 litrov na 100 prevoženih kilometrov. Nadgrajen je tudi štirikolesni pogon, ki z nenehnim spremljanjem dogajanja pošilja moč kolesom, kjer je ta najbolj potrebna. Posodobljeno je zračno vzmetenje, ki ponuja več udobja, novi krmilni sistem pa naj bi bolje blažil udrtine na cesti in nudil vozniku še več povratnih informacij s cestišča.
V notranjosti se prepletata moderna tehnologija in tradicija, ki si ju nekatere Bentleyjeve stranke še vedno želijo. Na osrednji konzoli imamo na voljo tri analogne kazalnike, ki se s pritiskom na gumb v stilu Jamesa Bonda zavrtijo, namesto njih pa tako občudujemo 12,3-palčni zaslon na dotik. Av nasprotju z Bondovim avtomobilom ima Bentley že vse pripravljeno tudi za Apple CarPlay in druge pametne telefone. Možnosti, med katerimi lahko izbirajo stranke, so skoraj neomejene. 15 različnih vrst preprog, 8 vrst furnirja za notranjost in še 4 dvojno zasnovani furnirni vložki. Že redna ponudba ponuja kar 17 zunanjih barv, če pa upoštevamo vse dodatne odtenke, je teh kar 70. In če k temu dodamo še serijska 21-palčna platišča oziroma 22-palčna po naročilu, dobimo resnično impresivno zunanjost.
Bentleyja Cintinental GT so temeljito preizkusili tako na polarnih predelih sveta kot najbolj puščavsko vročih delih Amerike. Cestne pogoje so spremljali na zahtevnem terenu Južne Afrike, Evrope, Kitajske in Bližnjega vzhoda. Med testiranji so naredili več kot milijon kilometrov. Po vsej verjetnosti nobenemu izmed Bentleyjev ne bo treba prevoziti toliko kilometrov v takšnih pogojih, a vseeno je dobro vedeti, da če si že kupite novega Bentleyja, je ta sposoben preživeti marsikaj.
PREBERITE ŠE: BENTLEY FLYING SPUR V8 S BLACK EDITION: ČRN KOT OGLJE, VROČ KOT POPER
Galerija slik: Bentley Continental GT (2018)
Več informacij:
citymagazine.si
You must be logged in to post a comment.