Audi z modelom A3 od leta 1996 predstavlja odličnost v segmentu prestižnega razreda kompaktnih vozil. V četrti generaciji zadeve nadgrajuje v enakem slogu in čutu kot v preteklosti. Tudi zato vemo, da vam bo všeč.

Novi Audi A3 je ena izmed najtežje pričakovanih avtomobilskih novosti leta tudi pri nas, v Sloveniji, kjer v srcih kupcev zaseda posebno mesto. Inženirji so se posebej potrudili, da pripravijo vozilo, v katerem boste dobili inovacije iz višjega razreda. Tu mislimo predvsem na asistenčne sisteme in »infomatično« delovno okolje voznika, ki je povzeto iz modelov višje v prodajni paleti. A novi Audi A3 Sportback ne ostane dolžan na področju dizajna, kjer prevladujejo proporcionalna razmerja, družinski oblikovni jezik in izrazita športnost. Ta se kaže v široki mreži hladilnika in velikih odprtinah za zajemanje zraka, ki avtomobil na videz razširijo in ga naredijo privlačnejšega. Posebna je tudi bočno-ramenska linija, ki edinstveno povezuje sprednje in zadnje žaromete ter celostnemu oblikovanju doda poseben pečat.

Če kje, potem Audi v zadnjih letih izjemno pozornost namenja svetlobnemu podpisu svojih avtomobilov. In pri novem Audiju A3 Sportback ni nič drugače. Tako boste različne nivoje opreme spoznali po oblikovanju sprednjih žarometov, in sicer z inovacijo pri tehnologiji dnevnih luči, kjer podpis ustvarjajo LED-matrični žarometi. Zunanjost je tako jasno prepoznavna in v njej je množica tistih podrobnosti, zaradi katerih opazovalec zazna premijskost modela.

Zunanjosti sledi vesoljsko in ergonomično oblikovana armaturna plošča, kjer je v središču voznik. Snovalci so posegli po elementih Audijevih modelov iz višjega razreda, enako pri materialih, ki so prav tako premijski in s posebnim čutom za podrobnosti. Voznik lahko funkcije infomatičnega sistema upravlja prek LCD-prikazovalnika, ki v različici plus meri kar 12,3 palca. Kljub temu ima še vedno na voljo tudi fizične gumbe za upravljanje najpomembnejših ali tistih elementov vozila, ki jih največ uporabljamo. In to lahko le hvalimo, saj je upravljanje izjemno preprosto. Vsekakor lahko voznik večino funkcij opravlja tudi prek volana, informacije o vožnji pa se mu lahko prikazujejo prek projicirnega sistema, ki pomembne informacije v barvah projicira v vidno polje voznika. V jedru četrte generacije je povezljivost, ki je večplastna. Povezava med Audijem A3 Sportback in pametnim telefonom poteka prek aplikacije myAudi, tehnologije Apple CarPlay ali Android Auto ter prek Audijevega predala za telefon, ki telefon poveže z avtomobilsko anteno in ga tudi induktivno polni. Napovedana pa sta tudi glasovno upravljanje s sistemom Alexa ter možnost zaklepanja in odklepanja vozila s telefoni s sistemom Android ter tako možnost deljenja »ključa« avtomobila tudi s prijatelji.

Novi Audi A3 Sportback bo ob lansiranju na voljo s tremi motorji – enim bencinskim ter dvema dizelskima z razponom moči od 85 kW (116 KM) do 110 kW (150 KM), v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali bliskovito hitrim 7-stopenjskim menjalnikom S tronic. V prihodnosti se bo paleta motorjev razširila z dodatnimi motorji, med katerimi bodo tudi različice z elektrificiranim pogonom in s pogonom quattro.

Audi prav tako vključuje vse asistenčne sisteme, ki so mogoči: tako so serijski Audi pre sense front, asistenca za ovire ter opozorilnik za zapustitev voznega pasu. Seveda so omogočeni tudi vsi ostali asistenčni sistemi, s katerimi avtomobil zagotavlja odlično vozniško asistenco in s tem visoko raven udobja.

Audi je z novim modelom Audi A3 Sportback izboljšal in nadgradil pregovorno odličnost ter ponudil nekaj več.

Galerija: Novi Audi A3 Sportback