Povsem novi BMW 1 se od svojega predhodnika razlikuje v skorajda vsem. Ohranja se osnova avtomobila s prisekanim zadkom, ki pa je zdaj prvič deležna pogona na prednji kolesni par. Enako zgodbo zasledimo pri dizajnu, ki je poskrbel za korenite spremembe tako zunaj kot znotraj avtomobila. Prednja maska je občutno povečana, ‘ledvički’ pa sta med seboj združeni in še bolj opazni. V nasprotju z vedno večjimi nasledniki aktualnih modelov je BMW 1 za 5 mm krajši, bo pa zaradi prednjega pogona več prostora v notranjosti.
Prtljažni prostor se je povečal za 20 litrov,kar pomeni, da ga je na razpolago za 380 litrov, ob podrtih sedežih pa za kar 1200 litrov. Najmočnejša različica BMW 1, z 2,0-litrskim M135i xDrive motorjem, je hkrati tudi najmočnejša različica 4-valjnega motorja BMW do zdaj. Ima 306 konjskih moči, štirikolesni pogon, 8-stopenjski samodejni menjalnik in še malenkost bolj agresiven dizajn.
Kot že omenjeno, se je dolžina najnovejšega avtomobila BMW 1 zmanjšala, sta se pa povečali širina in višina avtomobila. Posledično bodo imeli potniki na zadnji klopi več prostora za kolena, glavo in komolce. Lažja bo tudi uporaba prtljažnega prostora, saj je najožji del prtljažne odprtine širši za 67 mm.
Na voljo so električna prtljažna vrata, kar je še ena izmed novosti serije 1. Armaturna plošča deluje znano, saj smo jo že opazili pri najnovejših modelih avtomobila BMW. Osnovna različica ponuja 8,8-palčni zaslon na dotik, pri bolje opremljenih različicah pa imamo na razpolago 10,25-palčni zaslon, ki ga dopolnjuje digitalni zaslon merilnikov v enaki velikosti.
Ob lansiranju sta na voljo dva bencinska in trije dizelski motorji. Bencinskemu M135i xDrive se bo pridružil še 118i, gre pa za 1,5-litrskega 3-valjnika s 140 (103 kW) konjskimi močmi.
Če so vam dizli bolj pri srcu, lahko izbirate med motorjem 116d, ki je ponovno 1,5-litrski 3-valjnik s 115 (85 kW) konjskimi močmi. Motor 118d je 2,0-litrski 4-valjnik s 150 (110 kW) konjskimi močmi, še močnejši pa je motor 120d xDrive, ki ima mamljivih 190 (140 kW) konjskih moči.
V različnih kombinacijah so na voljo 6-stopenjski ročni ali 7- oziroma 8-stopenjski samodejni menjalnik. Močnejši bencinski in dizelski motor imata že serijsko nameščen štirikolesni pogon xDrive.
Podrobneje se bo BMW 1 predstavil septembra na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, prve primerke pa bomo dobili v salone kmalu zatem.
You must be logged in to post a comment.