Potem ko so Jeremy Clarkson, James May in Richard Hammond potešili vse oktanske navdušence z novo avtomobilistično serijo The Grand Tour, so nedavno lansirali še Drive Tribe, digitalno središče, ki pod eno streho združuje videoposnetke, članke in interaktivne vsebine o avtomobilizmu, združene po plemenih.
Te vodijo plemenske vodje, med katerimi so tudi vsi omenjeni voditelji, na voljo pa še drugi ”poglavarji” (nastopajo v vlogi mnenjskih voditeljev oz. idejnih vodij, ki spodbujajo člane plemena k ustvarjanju lastnih vsebin). Plemena so tematsko obarvani kotički in posamezna plemena med seboj tekmujejo. V priljubljenosti, ne za hrano, pač pa za všečke in sledilce. To uporabnike ”prisili”, da objavljajo čim bolj kakovostne vsebine. Kako popularno je neko pleme, z glasovanjem določajo uporabniki sami.
PREBERITE ŠE: Donald Trump s formulo drvel po ulicah New Yorka
Na platformi Drive Tribe lahko počnemo podobne reči kot na drugih družbenih omrežjih, torej lajkamo, sledimo, komentirano, delimo, objavljamo … Do spletne platforme lahko s svojim Facebook računom dostopate prek brskalnika ali prek aplikacije (Android, iPhone).
You must be logged in to post a comment.