Pod pokrovom BMW M8 se skriva 4,4-litrski V 8-valjnik z dvojno turbino, ki smo srečali že pri BMW M5. Proizvede 600 (441 kW) konjskih moči in zavidljivih 750 njutonmetrov navora. Takšen motor najdemo v ‘standardni’ različici BMW M8, v kolikor pa vam to še ni dovolj, si lahko omislite brutalni M8 Competition. V tem primeru bo motor navit na 625 (460 kW) konjev in predstavlja izjemno hitrega “grand tourerja”. Tako je bilo tudi pri modelu M5, M8 pa prinaša bistveno razliko. Lahko si ga omislite tudi ‘zgoraj brez’. Neodvisno od modela, je BMW M8 na voljo s samodejnim 8-stopenjskim Steptronic menjalnikom in xDrive štirikolesnim pogonom, ki vas bo od 0 do 100 km/h pognal v le 3,3 sekundah. M8 Competition Coupé bo od te številke še za desetinko hitrejši, M8 Convertible pa za desetinko počasnejši.
Hitrost BMW M8 je elektronsko omejena na 250 km/h, če pa se odločite za M Drivers Package, pa se boste lahko pognali do 305 km/h. Omenjene zmogljivosti uvrščajo BMW M8 med elito GT avtomobilov. Po številkah je boljši od Aston Martina Vantage in ne zaostaja prav dosti za Ferrarijem 812 Superfast. Dizajn BMW M8 se ni drastično spremenil, je pa opazno agresivnejši. 20-palčna platišča so samoumevna, po želji pa lahko zunanjost obogatite s paketom M Carbon. BMW M8 se bo v živo predstavil že konec meseca, kar bo še dodatno razgrelo prihajajoče vroče poletne dni.
You must be logged in to post a comment.