Leta 2016 se na ceste vrača Ford GT, legenda, ki je obračala glave pred pol stoletja. Tretja generacija superšportnika ni več osem-, ampak ''zgolj'' šestvaljnik, zato pa ima dve turbini in več kot 600 konjskih moči. Ko so ga prvič predstavili na avtosalonu, je Ford celoten svet, tudi avtomobilske poznavalce, ujel na levi nogi, saj tega modela ni pričakoval nihče. Zdaj je ta všečni ''vrhunski'' športnik iz ogljikovih vlaken le še nekaj mesecev oddaljen od začetka proizvodnje.

Ford GT je reinkarnacija legendarnega modela, ki so ga v živo občudovali naši dedki, zdaj pa imamo tudi mi možnost, da bomo nekoč svojim vnukom pripovedovali o tem znamenitem modelu iz prve roke. Ob tem je treba dodati, da se je pred novincem Ford že enkrat poklonil slovitemu izvirniku s 4038 izdelanimi vozili Ford GT druge generacije. Aktivna aerodinamika novega Forda GT, ki je med avtofili požel veliko simpatij, je nastala po vzoru bojnih letal (aktiven zadnji spojler za učinkovitejše izkoriščanje zračnega toka okoli karoserije), v sodobnem dizajnu pa se prepoznajo znamenite linije originala.

Raketa ali avtomobil?!

Raketa ali avtomobil?!

PREBERITE ŠE: Opel Astra TCR: najdražja Astra kot razjarjeni dirkalnik


Ima prisilno polnjeni 3,5-litrski sredinsko nameščen motor V6 Ecoboost s tehnologijo twinturbo, moč več kot 600-konjskega mišičnjaka pa na zadnji 20-palčni kolesi Michelin Pilot Super Cup 2 prenaša 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik. Brzdajo ga keramične zavore, ki so jih pripravili skupaj s slovitim Brembom. V nasprotju s predhodnikom, ki je v notranjosti prisegal na retro, je nova dvosedežna potniška kabina minimalistično futuristična, saj je velik del instrumentalne plošče digitalen. Vrata novega Forda GT se bodo odpirala navzgor, večino funkcij pa bo možno upravljati kar z volanom.