Popolnoma električna Honda E bo imela namesto stranskih ogledal na voljo kamere – sliko, ki jo bodo le te prenašale, bomo lahko spremljali na dveh 6-palčnih zaslonih, ki so vgrajeni v armaturno ploščo in postavljeni na podobno mesto, kjer bi se sicer nahajala klasična ogledala.
Kamere ponujajo dva načina prikaza slike: osnovnega in razširjenega. Pri prvem se nam mrtvi kot zmanjša za 10 %, pri drugem pa za kar 50 %, kar še dodatno pripomore k varnosti v prometu. Pri vožnji nazaj ali pri bočnem parkiranju nam kamere vidni kot še dodatno razširijo, na zaslonu pa se nam prikažejo napotki za kar najlažje parkiranje.
Kamere imajo kar 90 % manjši zračni upor kot klasična ogledala – oblikovane so na način, ki onemogoča nabiranje vodnih kapelj, površina leče pa je prekrita s premazom, ki preprečuje nabiranje in zadrževanje vode.
Zasloni v notranjosti samodejno prilagajajo svetilnost glede na svetlobne razmere zunaj in znotraj avtomobila. Oblika kamer bo pripomogla k zmanjšanju glasnosti vetra in omogočala večje hitrosti, posledično pa zaradi manjšega upora tudi daljši doseg.
Honda E se bo predstavila na avtosalonu v Frankfurtu – z njo pa naj bi z enim polnjenjem lahko prevozili več kot 200 kilometrov dolgo pot, saj naj bi se 80 % baterije preko hitre polnilnice napolnilo v le 30 minutah.
Uporaba kamer namesto stranskih ogledal ni povsem nova ideja, saj smo takšno pogruntavščino že preizkusili v praksi pri avtomobilu Audi e-tron. So pa digitalna ogledala zagotovo dobrodošla rešitev, ki bo morda postala praksa pri večini avtomobilskih proizvajalcev!
You must be logged in to post a comment.