Bili so časi, ko oglasna kampanja Swimsuitforall #SwimSexy ne bi prišla na naslovnice. V bistvu se pred desetletjem do nje sploh ne bi prišlo. In zagotovo ne bi bila na straneh slovite revije Sports Illustrated Swimsuit, kjer so strani rezervirane za suha, konvencionalno lepa dekleta, ki nas s svojimi telesi, idealnimi za bikinije, podzavestno spominjajo, da je v svetu prevladujočih modnih smernic le en tip telesa, ki je lahko zares lep.
Ampak na srečo se stvari spreminjajo. Dejstvo je, da se spreminjajo že nekaj časa. Pozitiven odnos do svojega telesa je našel svojo pot k današnjim smernicam in postal sprejemljivejši za množice. Medtem ko je družba pri sprejemanju vsakega telesa, ne glede na starost, raso, spol, velikost in sposobnost še vedno kar precej bolj zadaj, kot si upamo priznati, so koraki le narejeni v pravo smer. In Swimsuitsforal je blagovna znamka, ki se tudi sama trudi narediti te korake.
PREBERITE ŠE: Seksi kopalke Victoria’s Secret Swim 2016
Kopalke Swimsuitsforall, ki so v več velikostih, so osredotočene na spodkopavanje tradicionalnega pojma “seksi”. Lani je blagovna znamka začela viralno akcijo #CurvesInBikinis, v kateri je glavno vlogo odigral plus-size model Ashley Graham, ki je med drugim krasila revijo Sports Illustrated Swimsuit Issue. V letu 2016 gredo pri Swimsuitsforall še korak dlje.
Nova kampanja #SwimSexy ima tri modele: Nicolo Griffin, 56-letni model, ki je najstarejša ženska do zdaj, ki je kadarkoli krasila izdajo Swimsuit Issue, Britanko Philomeno Kwao in Ashley Graham.
Povpraševanje po več resničnih fotografijah, s katerimi se ljudje lahko zares povežejo, narašča že nekaj časa. Želja po raznovrstnosti se je tako pokazala v linijah oblačil, medijskih kampanjah na družbenih medijih in oglaševanju. Kampanja Swimsuitsforall #SwimSexy je morda ena izmed teh manifestacij, a njena pojavnost v reviji Sports Ilustrated Swimsuit Issue deluje kot večji poskus premika samosprejemanja v javni zavesti.
You must be logged in to post a comment.