Blagovno znamko Lamborghini poznamo po izjemnih supešportnih avtomobilih, ki so mokre sanje vseh ljubiteljev bencinskih hlapov. A od sedaj jo bomo poznali tudi po znamki, ki je začela segment kot velijo pri Lamborghini “supešpotrnih terencev”. Lamborghini Urus je namreč terenec iz pekla. Številke s katerimi pa lahko postreže pa so… Ulala!
Dolgega čakanja je konec. Lamborgini je odkril tančico in nam pokazal dolgo pričakovani koncept supešportnega terenca Urus. In kot pričakovano smo nad njim navdušeni! Zgodba ni sveža saj o tovrstnem SUV vozilu Lamborghini “sanja” od leta 2012, ko so prvič pokazali koncept, ki je napovedoval Urus. A so takratni koncept poimenovan “Rambo Lambo” nadgradili in v današnji podobi izpade še agresivnejše.
Lamborghini Urus (2019)
“Pošast” napaja 4.0 literski biturbo z 8 valji, ki iz sebe iztisne 650 konjskih moči (484 KW) ter 850 NM navora. Moč na cesto prenaša z osemstopenjskim ZF avtomatskim menjalnikom in seveda kot se za terenca spodobi v načinu 4×4. To omogoča Lamborghini Urusu pospeške od 0-100 km/h v pičlih 3,59s ter končno hitrost okoli 300 km/h.
A Urus ni čisto samosvoj. Kot se v avtmobilski industriji spodobi si je platformo z imenom MLB sposodil pri mnogo bolj uglajenih od sebe; tako ima gene skupne z Bentley Bentayga, Audi Q7 ter Porsche Cayenne. A lahko vseeno pričakujemo samosvoj karakter. O tem priča podatek, da bo med vsemi najlažji saj bo v svoji impozantni pojavi tehtal le nekaj več kot dve toni. Še bolj impresiven je podatek o tem, da bo imel največje zavore na svetu. Koluti naj bi merili kar 17,3 palca. Obut pa bo v 22 “colske” pnevmatike. Kar je ogrooomno!
V notranjosti je zgodba enako zanimiva kot zunanjost z vsemi elementi, ki jih poznamo oziroma so kupni drugim Lamborghini vozilom. Tako obstaja legendarni rdeči gumb za zagon, ki je podoben gumbom za zagon v letalski industriji. Vse tako in v stilu, da se bodo obstoječi kupci Huracana in ostalih “Lambotov” počutili izjemno domače.
Urus bodo izdelovali v tovarni Lamborghini’s Sant’Agata Bolognese, v Italiji. Prvi primerki bodo dobavlji že koncem 2018. Cene se bodo začele pri približno 200.000 evrov in tako upajo, da bodo na letni ravni uspeli prepričati vsaj 3.500 kupcev. Pri Lamborghiniju pa seveda napovedujejo tudi hibridno različico, ki bo na trg prišla konec leta 2019.
Galerija slik: Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
Lamborghini Urus (2019): superšportni terenec brez konkurence
To spletno mesto uporablja piškotke. Vsak nadaljnji klik na tej strani pomeni, da se strinjate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih.
You must be logged in to post a comment.