Drzni kupe Lexus LC 500 je zrastel iz koncepta LF-LC coupé, a med ”odraščanjem” pridobil povsem novo platformo s pogonom na zadnji par koles in motorjem spredaj (globalna arhitektura GA-L), ki je znižala težišče avtomobila, da je ta še bolj prilepljen na cesto. Pohvali se lahko z izredno trdo karoserijo, kar je inženirjem uspelo z mešanico ultratrdnih jekel, tal iz kompozitnih materialov ter uporabe aluminija (del podvozja) in ogljikovih vlaken (deli vrat, streha, prtljažna vrata …). Postavili so ga na 20- in 21-palčna kolesa in obuli v pnevmatike Michelin Pilot Super Sport ZP (omogočajo vožnjo tudi, če se predrejo), njegov ”srd” pa krotijo štiri- in šestbatne zavorne čeljusti. Pod pokrov kupeja Lexus LC 500 so skrili 5,0-litrski V8-motor (atmosferski) s 351 kW moči (467 KM) in 530 Nm navora, motor, ki ga najdemo že pri modelih GS F in RC F.
Povsem svež veter je zavel pri menjalniku, ki je po novem 10-stopenjski (do zdaj so uporabljali 8-stopenjske), ki naj bi po zagotovili Lexusa dosegal hitrosti pretikanja dvosklopčnih menjalnikov (tega favorizirajo druge znamke). Z mesta do 100 km/n se zamudi 4,5 sekunde, kar mu uspeva tudi zaradi odlične razporeditve mase med osema (52/48). Ob pritisku na plin zahrumi, da se vozniku koža naježi.
PREBERITE ŠE: Najlepši avtomobili 2016
Drzno masko dopolnjujeta žarometa s po tremi LED-sijalkami, ki sta postavljene nad dnevne luči, ki spominjajo na logotip znamke Nike. Zadek krasita usmerjevalnik zraka in dvižni spojler za boljši podtlak pri velikih hitrostih. Oblikovalci za notranjost kupeja Lexus LC 500 niso izumljali tople vode, svoj navdih so zato črpali kar pri konceptnem kupeju LFA. Usnje, magnezijeve stopalke, napredna multimedijska tehnologija … Lexus LC 500 so mokre sanje vsakega oktanskega navdušenca.
You must be logged in to post a comment.