Serijo McLaren MSO X seriji je navdihnil dirkalnik 570S GT4. A prav vse, kar je v seriji MSO X, ustreza cestnoprometnim predpisom, zato se lahko z avtomobili iz te serije brezskrbno podamo na običajne ceste. Najbolj opazni spremembi sta pokrov motorja, ki ima zdaj odprtine za zrak, in sesalnik zraka na strehi avtomobila. Na zadek so pritrdili zajeten spojler, ki še dodatno pritiska avtomobil k tlom. Izpuh je narejen iz titana, kar še dodatno ojača melodijo, ki prihaja iz 3,8-litrskega V8-motorja z dvojno turbino. Del zunanjosti ni pobarvan in razkriva karbonska vlakna, iz katerih je narejena celotna karoserija.
Tudi v notranjost je opazno veliko karbonskih vlaken, ki so jih pustili vidne in jih niso prebarvali ali prekrili s katerim drugim materialom. Poleg karbona notranjost prekriva še alkantara. Zaradi zmanjšanja teže so odstranili shranjevalni predal v sredinski konzoli. Ker serija MSO X predstavlja cestne avtomobile, so ti ohranili stvari, ki jih potrebujemo za vožnjo v normalnih razmerah. Tako imamo še vedno na voljo klimatsko napravo, parkirne senzorje in kamero za vzvratno vožnjo. Za vožnjo po normalni cesti imamo na voljo 3-točkovni pas, za dirkališče pa 6-točkovnega. MSO X je neke vrste dvoživka, ki združuje najboljše iz tekmovalnega sveta s tistim, kar je na cesti še dovoljeno.
Galerija – McLaren MSO X
You must be logged in to post a comment.