Jeep je na evropsko tržišče že pred časom poslal Jeep Renegade, nezamenljivo ikono nekega drugega časa. Tudi zato v svoji konkurenci pomehkuženih mestnih terencev izjemno izstopa. Njegova pojava vsekakor ne bo všeč vsakemu. Nekateri se bodo ‘zmrdnili’ ob njegovi škatlasti robatosti in nenavadni višini. Tistim, ki veliko dajo na zgodovino in tradicijo, pa je prav ta mestni terenec pisan na kožo. Na vsakem koraku namreč spominja na tiste čase, v katerih je obstajal le en džip. Konec koncev blagovna znamka Jeep predstavlja sinonim za besedo terenec in tudi zato Renegade ni slab oziroma je pravzaprav odličen.
V osnovi gre za 4,2 metra dolg avtomobil, ki v višino 1,6 metra in v zadku skriva zelo uporabnih 350 litrov prtljažnega prostora. Uporabnih zato, ker sam prtljažnik deluje večje prav zaradi svoje pravilne škatlaste oblike. Torej je zadosti velik tudi za kakšen družinski vikend pobeg. Za kaj več bo treba poseči po strešnem kovčku. Notranjost je drugačna in nekoliko bolj zadržana. Prostorno deluje tudi zaradi precejšnje višine, hkrati pa daje občutek, da sedite v veliko večjem avtomobilu. To v praksi pomeni, da se za volanom Renegada počutite ‘močnejšega’ od ostalih udeležencev v prometu. In avto tako daje občutek, da vozite pravega Jeepa in ne le avtomobila v kategoriji mestni terenec. Lega na cesti je precej nevtralna in vozniško nezahtevna. Le informacij izpod koles je malo in jih na volanskem obroču ni zaznati.
Testni Renegade je bil opremljen s 1,6-litrskim dizelskim motorjem, ki iz sebe iztisne 120 konjskih moči in te prenaša na prednji par koles. Ja, prav ste slišali. Pravi džip, le s pogonom na prednja kolesa. Motor najdemo v mnogih vozilih skupine Fiat Chrysler Automobiles in ni največji biser, saj ob hladnem zagonu povzroča precej zvočnega nelagodja. A ko motor doseže delovno temperaturo, postane zadeva prijetnejša in zadovoljiva. Motor pokaže vseh 120 konjev in jih ne skriva. Tudi zato so občutki pri vožnji dobri. Končna poraba pa je ne glede na opečnato obliko vozila zadovoljiva in se v realnosti giblje okoli 7,3 litra na sto prevoženih kilometrov.
Renegade ni biser, a ima po drugi strani veliko adutov. Je predvsem zadosti drugačen od razrednega povprečja, da zna prepričati tiste, ki želite nekonfekcijsko vozilo. Testni je nosil oznako ”Dawn of Justice” in tako poseben paket opreme, ki ga naredi tržno izjemno zanimivega in dostopnega. Ob seštetih popustih in novih jamstvih lahko le pripišem, da predstavlja dobro izbiro.
You must be logged in to post a comment.