BMW je z novim modelom M4 GTS svojo letvico postavil še nekoliko višje, saj je izdelal svoj najhitrejši serijski model doslej. Bavarci ga bodo z verige spustili spomladi 2016, grmel pa bo lahko tudi po običajnih cestah. Gre za omejeno serijo 700 vozil, BMW pa je bil radodaren ne samo pri motorju, ki mu je namenil 500 konjev/386 kilovatov in 600 Nm navora, ampak tudi pri uporabi ogljikovih vlaken (dopolnjuje sedeža, prevlečena z alkantaro, z njim so okrepljeni difuzor, spojler in številni drugi plastični deli), zato je njegova suha masa zgolj 1510 kilogramov.
Vse to mu omogoča, da od 0 do 100 km/h požene v 3,8 sekunde, sape pa mu poide šele pri hitrosti 305 km/h (nürburgrinški krog opravi v 7 minutah in 28 sekundah, s čimer za skoraj pol minute poseka klasičnega M4). Moč motorja krotijo keramične zavore, in sicer ima kar šest ”krotilcev” spredaj in štiri za zadnji kolesi. Moč 3,0 twin turbo V6-motorja na kolesa prenaša 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik s programom za hiter start.
PREBERITE ŠE: BMW 3.0 CSL Hommage R – spomin na BMW-jevo ”odkritje” Amerike
Novi BMW M4 GTS je sploh prvi BMW-jev serijski model z vbrizgavanjem vode v valje (sistem absorbira, nato pa utekočini vodo iz zraka in jo z bencinom pod visokim pritiskom raztrosi v sesalne kanale), ki skrbi za hlajenje njegovega vročega srca (beri: motorja), s tem pa mu poveča moč in poseka porabo pri 100-odstotni obremenitvi. Krasi ga skoraj popolno razmerje 3,0 kg/KM, na noge pa si je športno napravljeni M4 GTS nadel prestižne Michelinove pnevmatike Pilot Sport Cup 2 (spredaj 19-colske 265/35, zadaj pa 20-colske 285/30). Ob tem je treba dodati, da je cena za vodni vbrizg večlitrska posoda v prtljažniku, ki omogoča ”avtonomijo” nekaj postankov na bencinski črpalki, če ga ”mučite” na stezi, pa se mora odžejati vsak postanek. In ko smo ravno pri stezi. Tam avto pokaže ne samo zobe, ampak tudi ”jezik”. Prednji maski lahko za še boljše vozne lastnosti namreč nadenete ”šilt”, s tem ko prednji spojler dodatno izvlečete.
You must be logged in to post a comment.