Zunanje oblikovanje je tipično nemško, konzervativno. Limuzina je izredno čistih linij in se od predhodnika ne razlikuje pretirano, a vendar dovolj opazno. Največje spremembe je bil deležen prednji del, z masko, ki še dodatno izstopa. Novi Audi A8 je zrasel v vseh dimenzijah in postaja vedno večji. Na zunaj najbolj opazna sprememba so zagotovo laserske luči. Seveda ne gre za kakšno “James Bond” pogruntavščino, temveč je to samo dopolnilo že uveljavljenim matričnim LED žarometom. S pomočjo laserja se dolžina dolgega snopa poveča še enkrat toliko, sistem pa prične delovati šele nad 68 km/h.
Če zunanjost ne vpije po novosti, tega nikakor ne moremo trditi za notranjost. Voznikov prostor je sedaj v celoti digitaliziran, digitalne števce pa lahko občudujemo v polni HD ločljivosti z resolucijo 1920×720 pikslov. Še večje presenečenje je izginotje večine gumbov z osrednje konzole. Audi prepušča večina upravljanja kretnjam, zaslonom na dotik in glasovnim ukazom. Kljub temu, se bo večina funkcij še vedno upravljalo in dostopalo preko tipk na volanskem obroču. Funkcij za pomoč vozniku je zelo veliko, pri Audiju trdijo da kar 41. Med njimi najdemo pametni navigacijski sistem, ki se sam uči, glede na vozni profil uporabnika. Na voljo imamo nastavitve head-up prikazovalnika in možnost ponastavljanja kamere in parkirnih senzorjev. Prostorski zvok v Audiju A8 ni novost, je pa novost, da je sedaj prostorski zvok na voljo tudi za zadnje sedeže, ki so prav tako občutno spremenjeni. Zadnji sedež na sovoznikovi strani ima funkcijo hlajenje, gretja in masaže, za piko na i, pa je tu še prostor za utrujene noge, ki ravno tako omogoča masažo. Žal je slednja opcija na voljo le v podaljšani različici limuzine, A8L.
O avtopilotnih sistemih se govori že kar nekaj časa in tudi pri Audiju smo veliko slišali o tem, kako naj bi novi A8 vozil sam. Audi sedaj za pregledovanje okolice uporablja laser, ki v sodelovanju z radarji in senzorji nadzira dogajanje okoli avtomobila. S tem zagotavljajo, da ko se voznik znajde v počasi premikajoči se koloni, in ne vozi hitreje od 60 km/h, lahko A8 popolnoma prevzame nadzor nad vozilom, vozniku pa pri tem niti volana ni potrebno držati. Avtonomnost pride bolj do izraza pri parkiranju, kjer vozniku sploh ni potrebno biti v avtomobilu. Sistem je možno aktivirati preko aplikacije na pametnem telefonu, lastnik pa tako izven avtomobila nadzoruje potek parkiranja.
Največja novost pri pogonskih sklopih je zagotovo dejstvo, da bodo od sedaj vse A8 limuzine imele hibridno tehnologijo. Štirikolesni pogon ostaja v igri, za prenos moči na kolesa, pa bo skrbel na novo razviti, avtomatski 8 stopenjski tiptronic menjalnik. Zanimivo je tudi novo vzmetenje, katerega sestavni deli so od sedaj tudi elektro motorji, ki tako uravnavajo blaženje vsakega kolesa posebej. Vstopna cena v svet Audijeve super limuzine A8 znaša od 90,600 evrov dalje, za še daljšega A8L pa je potrebno odšteti od 94,100 evrov dalje.
Galerija slik: Novi Audi A8
Več informacij:
citymagazine.si
You must be logged in to post a comment.