Mini Countryman ni klasičen Mini, a je hkrati tipičen Mini. Svež dokaz je novi Mini Countryman (2017), ki je nekoliko zrastel glede na predhodnika, saj je 20 centimetrov daljši in tri centimetre širši, povečala pa se je tudi medosna razdalja, in sicer za 7,5 centimetra.
Posledično je več prostora za peterico potnikov in prtljago. Za voznika in sovoznika je več prostora za glavo in ramena, potniki zadaj pa imajo zdaj tri enakovredne sedeže in večji ‘vhod’. Za 5 cm se je povečal tudi prostor za noge. Prtljažnik lahko po novem odprete elektronsko ali z ‘brco v rit’. Prvič bo Mini Countryman na voljo tudi kot priključni hibrid (Mini Cooper S E Countryman ALL4). Je nasploh prvi Mini, ki ima priključno hibridni pogon.
Mini Cooper S E Countryman ALL4 ima izključno na električni pogon doseg do 40 kilometrov (hitrosti do 125 km/h). Kombinira 99-kilovatni 1,5-litrski bencinski motor V3 (prednja os) s 134 KM (219 kW) in 65-kilovatni elektromotor (zadnja os). Sistemska moč znaša 224 KM (162 kW), litij-ionska baterija pa se z gospodinjske vtičnice napolnil v pribl. 3 urah in 15 minutah, sicer pa v uri manj. Na voljo so trije režimi vožnje, in sicer Auto eDrive, Max eDrive in Save Battery, ki bencinski motor uporablja za sprotno polnjenje baterije.
Od klasičnih motorjev bodo na voljo novi turbobencinski in turbodizelski agregati Mini TwinPower Turbo generacije z razponom moči med 136 in 192 konji. Menjalnik bo ročen ali samodejen (Steptronic).
Novi Mini Countryman je postal še bolj vsestranski in med drugim dobil električno upravljane pokrova prtljažnika. Novost je tudi t. i. klop za piknike (Mini Picnic Bench), ki na robu prtljažnega prostora nudi dva dodatna sedeža. Gre za blazino, ki jo potegnemo iz nakladalnega pragu in uporabljamo kot sedež. Nov je tudi osrednji prikazovalnik z zaslonom na dotik. Pogon na štiri kolesa ALL 4 je na voljo po želji, spregledati pa ne gre niti aplikacije Mini Connected, ki se uporablja kot osebni asistent.
PREBERITE ŠE: MINI Vision Next 100 – urbani kart, ki ga boste priklicali kot psa
Novi Mini Coutryman ima višji položaj sedenja za še boljši pregled nad dogajanjem, hkrati pa to nudi večji užitek v vožnji. Zložljiva naslonjala zadnje klopi z možnostjo prilagajanja naklona (sedeže je moč vzdolž premikati za 13 centimetrov) omogočajo ločeno zlaganje v razmerju 40 : 20 : 40. Prostornina prtljažnika po novem znaša 450 litrov, razširimo pa se lahko vse do 1309 litrov, kar je 220 litrov več kot do pri aktualnem modelu.
V notranjosti si je večino stvari izposodil pri predhodniku, a omogoča precejšnjo prikrajanje – izbira barv in oblog, tehnološki dodatki (med njimi je tudi info-zabavni sistem z 8,8-palčnim zaslonom na dotik) itd.
You must be logged in to post a comment.