Tudi če niste pristaš znamke Peugeot, je treba priznati, da je 508 SW oblikovno zelo izstopajoč avtomobil. Pravzaprav niti ni čisto navaden karavan, saj njegov dizajn precej temelji na stilu karavanskih kupejev – “shooting brake” – torej športnih kupejev, ki to niso.
Novi Peugeot 508 SW je druga generacija tega modela in si s predhodno ne deli ravno veliko. Skrčil se je namreč za dobrih 80 mm v dolžino in 51 mm v višino, prav tako pa je shujšal za 70 kg. Od svojih rivalov, kot sta Ford Mondeo in Škoda Superb, je manjši, kar mu v kombinaciji z odličnim obračalnim krogom da občutno prednost v mestnih središčih, ko potrebujemo okretnost.
Če vas je navdušila zunanjost, vas bo prav tako tudi notranjost. Peugeotov značilno majhen volan in digitalni števci dajejo kakovosten občutek, ki je primerljiv tudi z dražjimi vozili. Prtljažni prostor je velik 530 litrov, ki pa se poveča na 1730 litrov, če podrete zadnjo klop, kar pa je nekoliko manj od nekaterih avtomobilov v istem razredu.
Pomembneje je, da 508 SW ponuja pester izbor sistemov za varnost in pomoč pri vožnji. Prilagodljiv tempomat “stop & go”, “lane assist”, samodejno parkiranje, avtomatski žarometi, samodejno zaviranje v sili in celo sistem za nočni vid (night vision), bodo poskrbeli da boste na cilj prispeli karseda varno. Tokrat imate kupci na voljo 3 dizelske in 2 bencinska agregata. Na voljo je tudi 6-stopenjski ročni menjalnik, ampak samo pri 130-konjskem 1,5 l dizelskemu agregatu, ostale pa spremlja 8-stopenjski samodejni menjalnik. Za kupce, ki želijo nekaj več konjev pod pokrovom, pa imajo na voljo tudi do 180-konjski 2,0 l dizelski agregat in 225-konjski 1,6 l bencinski agregat. Paleti motorjev se bo v drugi polovici 2019 pridružil tudi hibridni motor. Cena novega Peugeot 508 SW se začne pri 27.100 evrih za vstopni model, za najdražjega pa boste morali odšteti 39.060 evrov.
You must be logged in to post a comment.