Najnovejša generacija Porscheja 911 je postregla z mišičastim videzom in kar nekaj modernimi dodatki, ki bodo ta avtomobil klasične oblike popeljali v novo obdobje digitalnega sveta. Novi 911 ima v sebi novo generacijo 3-litrskega 6-valjnega bokser motorja, z dvojno turbino in 450 konjskimi močmi (331 kW) pri modelih S. Prenos se vrši prek serijskega dvosklopčnega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, ki se mu bo v prihodnje pridružil še 7-stopenjski ročni menjalnik.
Prvič smo priča novemu voznemu režimu Porsche Wet, ki bo v mokrem okolju še izboljšal oprijem in prilagodil avtomobil spolzki podlagi, na to opozoril voznika in po potrebi celo sam zaviral. Tu je še Night Vision Assist, ki zajema termalno kamero, da se bomo tudi ponoči lahko izognili morebitni nevarnosti na cesti. Povezljivost je dvignjena na novo raven, predvsem z uporabo aplikacije za pametne mobilne telefone Porsche Road Trip . Spremenjena notranjost, ki je svoj navdih črpala pri Porschejih iz 70. let prejšnjega stoletja, ima 10,9-palčni zaslon z novo arhitekturo, prek katerega je upravljanje poenostavljeno in hitrejše.
Zunanji dizajn je bolj spremenjen, kot smo bili vajeni do zdaj. Oblika je res da ostala klasična, so pa podrobnosti tiste, ki naredijo razlike, zaradi katerih bomo lažje prepoznali najnovejši model 911 tipa 992. Široki koloteki spredaj skrivajo 20-palčna platišča, zadnji, ki so še širši, pa 21-palčna platišča. Celotna preža je širša, v prednjem delu za kar 45 mm. Nove so kljuke, ki se skrijejo v vratih, in opazno spremenjeni LED-žarometi, ki bodo še dodali prepoznavnost najnovejši generaciji Porscheja 911. Razen prednjega in zadnjega odbijača je celotna zunanja konstrukcija narejena iz aluminija.
Porscheji so že od nekdaj prava paša za oči, z novo generacijo pa se to ni spremenilo. Kot je že v navadi, bo tudi ob tokratnem razkritju avtomobila na voljo omejena serija ročnih ur, da bomo lahko vedno v stilu skupaj z najnovejšim 911.
You must be logged in to post a comment.