Kabriolet Porsche 718 Boxster je vizualno podoben predhodniku, a dovolj drugačen, da ju ne moremo zamenjati. Pridobil je nekaj mišične mase, predvsem spredaj, v bokih in zadku, kjer najdemo še nova LED-svetila. Novi Boxster si je oznako 718 prislužil, ker ga v nasprotju s šestvaljnim (do zdaj smo ga bili vajeni kot šestvaljneža) poganja štirivaljni pogonski agregat.
Na voljo bosta dve različici motorjev. Osnovna je 2,0-litrski agregat s 300 KM (221 kW, 30 Nm navora), s čimer šestvaljnega predhodnika poseka 35 KM in 100 Nm navora. Srce močnejšega modela, Porscheja 718 Boxster S, pa bo 2,5-litrski turbo agregat s 350-člansko konjenico (257 kW, 419 Nm navora), kar je 35 KM oz. 58 Nm več od prejšnjega S-a. Oznako 718 si je Porsche 718 Boxster izposodil pri Porschejevem dirkalniku s sredinsko nameščenim motorjem, ki je žel uspehe v 50. in 60. letih prejšnjega stoletja.
PREBERITE ŠE: Ferrari Manifesto: Ferrari prihodnosti
Moč na kolesa Porscheja 718 Boxster prenaša 6-stopenjski ročni menjalnik, za doplačilo pa 7-stopenjski dvosklopčni PDK. Do stotice z mesta z ročnim menjalnikom osnovni model tega kabrioleta potegne v 4,9 sekunde, s PDK-jem pa še dve desetinki hitreje. Če si privoščite paket opreme Sport Chrono, bo do tja odsprintal v 4,5 sekunde. Časi modela 718 Boxster S so še bolj impresivni, saj postavi naslednje čase: 4,4 sekunde, 4,2 sekundi oz. 4 sekunde. Navzlic povečani izhodni moči pa so štirivaljni motorji novega Porsche Boxsterja 14 odstotkov varčnejši kot predhodniki.
You must be logged in to post a comment.