Prenova se je zgodilo ravno v teh jesenskih dneh in zdaj bomo na kratko predstavili najpomembnejše in najopaznejše lastnosti. Zunanjost je bila deležna zgolj malenkostnih popravkov in tako Range Roverjeva podoba še vedno ostaja mogočno velika. Spremenjene so prednja maska in odprtine za zrak, z zadnje strani pa odbijač, ki zdaj zajema tudi odprtine za izpušne cevi. Pri izbiri platišč je zdaj na voljo 6 novih dizajnov.
Večjih sprememb je bila deležna notranjost, v kateri so zdaj širši sedeži, ki imajo po novem kontrole za premikanje na vratih in ne več pri strani na dnu sedeža. S tem je upravljanje s sedeži veliko lažje in dostopnejše. Stekla so za 20 % debelejša, s čimer so zmanjšali hrup v potniški kabini Range Roverja. Nov je tudi ionizator, ki pripomore k boljšemu zraku v potniški kabini, sončno streho pa boste od zdaj naprej lahko upravljali kar z gestami.
Še večjih sprememb je bila deležna tehnologija, saj imamo zdaj v notranjosti sistem Touch Pro Duo, ki smo ga spoznali že pri Range Roverju Velar. Ta zajema dva 10-palčna zaslona na dotik, prek katerih upravljamo z vsemi funkcijami v avtomobilu. Osrednji števci za volanskim obročem se zdaj svetijo na 12-palčnem zaslonu, na vetrobransko steklo pa se projicira 10-palčni zaslon z najpomembnejšimi informacijami o navigaciji, hitrosti in še čem.
Z letom 2019 prihaja še Range Roverjeva električna novost. Tako bo namreč na voljo elektrificiran Range Rover P400e, ki bo imel 2-litrski bencinski motor s 296 konjskimi močmi, kateremu bo pomagal še elektromotor s 114 konjskimi močmi. Skupna moč hibrida znaša 398 konjskih moči, kar je dovolj, da tega težkega velikana od 0 do 100 km/h premakne v 6,4 sekundah. Samo z električno energijo lahko P400e prevozi do 50 kilometrov in doseže največjo hitrost 220 km/h.
PREBERITE ŠE: NOVI RANGE ROVER VELAR ŽE NA SLOVENSKIH TLEH
Galerija slik: Novi Range Rover (2018)
Več informacij:
citymagazine.si
You must be logged in to post a comment.