Volkswagen je predstavil še zadnji košček v mozaiku zadnje generacije modela Golf – elektrificirano različico novega Golfa, ki smo ga podrobneje predstavili v članku Novi Volkswagen Golf (2017) – novi Golf, nov začetek, novi zagon. Novi e-Golf ima baterijo s polovico večjo zmogljivostjo in bolj učinkovit polnilnik, ki zdaj precej hitreje opravi svoje delo na mestnih polnilnicah z izmeničnim električnim tokom.
Prav tu je sistem nekoliko šepal. Moč so zato s 3,2 povečali na 7,2 kilovata, tako da bo novi e-Golf koristil tretjino moči 22 kW polnilnic. Najboljši paket opreme SEL Premium ima serijsko na voljo hitro polnjenje, ki v eni uri baterijo napolni do 80 odstotkov zmogljivosti. Glavni prodajni adut električnega Golfa je sicer povečan doseg in to kar za 50 odstotkov glede na predhodnika, ki se je sicer dobro prijel.
Litij-ionska baterija ima po novem 35,8 kilovatne ure, kar je 12 več kot prej (24,2 kilovatne ure). V prevodu to pomeni večji doseg, ki zdaj znaša prek 200 kilometrov (210–217 km). S tem mu ni uspelo prebiti psihološke meje, kot na primer Renaultu Zoe, ki vas na polnjenje prepelje več kot 300 kilometrov daleč. Moč motorja po novem znaša 134 KM, navor pa se je povečal na 290 Nm. To mu omogoča pospešek do 100 km/h v 9,6 sekunde. Najvišja hitrost znaša 150 km/h.
PREBERITE ŠE: Novi Volkswagen Golf (2017) – novi Golf, nov začetek, novi zagon
Razen pogona si je večino novosti novi e-Golf sposodil pri osmi generaciji Golfa. Tu je digitalna armaturna plošča, dodaten zaslon na sredinski konzoli, ki se bo v prihodnosti lahko pohvalila s sposobnostjo prepoznavanja in odzivanja na geste, kar je novost med električnimi vozili, LED-žarometi, asistenčni sistemi, kot so parkirni asistent, aktivni tempomat, samodejno zaviranje v sili … Novi e-Golf bo na voljo v prvi polovici leta 2017.
You must be logged in to post a comment.