Novi Peugeot 508 je narejen na novi konstrukciji, ki je omogočila dodatno zmanjšanje teže, kar pomeni, da je učinkovitejši. V primerjavi s predhodnikom pomeni to 70 kilogramov in če upoštevamo, da vsak kilogram sodeluje pri porabi goriva, smo že na dobri poti k večji učinkovitosti. Peugeot 508 je nekoliko krajši in nižji, a zaradi tega širši, kar ga naredi še bolj ostrega in še bolj dinamičnega. Poleg tega ima več prostora v notranjosti, prtljažni prostor pa meri od 487 do 1537 litrov.
Najnovejši Peugeot 508 bo imel na voljo dva bencinska motorja, enega s 180 konjskimi močmi in drugega z 225 konjskimi močmi, oba pa v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Trije dizelski motorji ponujajo 130, 160 in 180 konjskih moči. Tisti s 130 konjskimi močmi je na voljo z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom, preostala dva pa z že omenjenim samodejnim menjalnikom.
Peugeot gre tudi na področju varnostnih sistemov v korak s časom in novi 508 se lahko pohvali z marsikaterim izmed njih. Na voljo imamo sistem za vidljivost ponoči, samodejno zaviranje v sili z opozorilnikom nevarnosti naleta, opozorilo na voznikovo nepozornost, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in še mnoge druge. Prilagodljiv tempomat ponuja opcijo Stop & Go, da bo premagovanje prometnih zastojev še lažje. Sistem za vidljivost ponoči deluje v povezavi z infrardečo kamero in zaznava živa bitja pred vozilom ponoči ali ob slabši vidljivosti. Sistem zaznava v dometu do 200-250 metrov, kar v praksi pomeni, da vidi dlje kot je domet dolgih luči, ter na sredini digitalne instrumentne plošče prikaže infrardečo sliko območja v voznikovem vidnem polju.
Če izberemo novega Peugeota 508 v dizelski obliki in ročnim menjalnikom bo zanj potrebno odšteti 25.900 evrov. Vstopni 508 z bencinskim motorjem in samodejnim menjalnikom je na voljo do 28.400 evrov dalje. Najbolje opremljena različica z najmočnejšim bencinskim motorjem je na voljo za 37.300 evrov.
You must be logged in to post a comment.