Trenutno poteka že tretja sezona prvenstva formule E, v kateri z bolidi znamke Spark Racing Technology (SRT), ki jih namesto bencinskih hlapov poganja električna energija, tekmuje deset moštev s po dvema voznikoma. Naslov brani ekipa Renault e.dams, ki je postala prvak tudi v krstni sezoni 2014/2015. Atraktivno prvenstvo v peti sezoni (2018/19) dobiva nov bolid (te bo tudi v prihodnosti izdeloval SRT), ki bo še bolj aerodinamičen, še lažji in še učinkovitejši. Spoznajte drzni dirkalnik Spark SRT05E.

Spark SRT05E je bolid, ki moštva prvenstva formule E čaka v sezoni 2018/19. Razlog za spremembo bolida je preprost. Vozila bodo lahko tedaj celotno dirko odpeljala brez postanka v boksih, saj bodo baterije že dovolj zmogljive, da bodo zdržale celotno dirko.

 Voznike formule E po naslednji sezoni čakajo številne izboljšave.


Voznike formule E po naslednji sezoni čakajo številne izboljšave.

Zdaj morajo vozniki med samim tekmovanjem bolid zamenjati. Poleg boljše aerodinamike in lažje karoserije (dirkalnik bo 10 odstotkov lažji), bo dirkalnik deležen varnostnih izboljšav. Dobil bo aeroscreen, steklo, ki dodatno ščiti voznikovo glavo v primeru letečih predmetov, pnevmatike pa blatnike, ki bodo preprečili, da bi v primeru trka dirkalnikov le-te dvignilo v zrak.

PREBERITE ŠE: Jaguar se s formulo E vrača na dirkališča

V prvenstvu formule E imajo vsa moštva bolid znamke Spark Racing Technology (FIA mu je nedavno podaljšala status uradnega ”opremljevalca” prvenstva), pri izbirajo tehnologije pa imajo le malo manevrskega prostora. Ekipam je dovoljeno narediti svoje pogonske enote, na račun 50 odstotkov več regeneracije (zdaj 150 kW, prej 100 kW) pa so lahko bolj ustvarjalne pri taktiki. Gume še naprej preskrbuje Michelin.

Galerija – dirkalnik Spark SRT05E: