Pod glamurozno zunanjostjo priključnega hibrid aPuritalia Berlinetta se namreč skriva skoraj 1.000 konjskih moči, ki jih pospremi bučno grmenje V 8-valjnika.

Podolgovati prednji del Puritalia Berlinetta nas spominja na športne avtomobile preteklosti, njena celotna podoba pa na ‘grand tour’ avtomobil. Puritalia Berlinetta se lahko pohvali z 965 konjskimi močmi in 1.248 Nm navora. 750 konjskih moči in 878 Nm navora prihaja iz 5,0-litrskega V 8-valjnega motorja, 215 konjskih moči in 370 Nm navora pa iz elektromotorja. Maksimalna hitrost ki jo lahko doseže Berlinetta znaša 335 km/h. Motor na notranje izgorevanje poganja prvo os, električni pa zadnjo. Baterija s kapaciteto 5,2 kWh zadošča za do 20 kilometrov zgolj ‘električne’ vožnje, napolni pa se v treh urah.

V primerjavi z ostalimi priključnimi hibridi na tržišču ima Puritalia kratek električni doseg, a se skoraj noben od njenih konkurentov ne more pohvaliti s skoraj 1.000 konjskimi močmi. Večina karoserije in šasije je narejen iz karbonskih vlaken, le ta pa najdemo tudi v notranjosti, kjer jih popestrijo še drugi, visokokakovostni materiali, v obliki usnja in aluminija. Berlinetta nima mehanskih gumbov, vse njene funkcije pa upravljamo preko 10-palčnega zaslona na dotik.

Naredili bodo zgolj 150 primerkov Puritalia Berlinetta, za posamezno pa bo potrebno odšteti najmanj 553.350 evrov.

Galerija: Puritalia Berlinetta