Škoda Vision E ima zaradi strešne linije podobo kupeja, z izrazito prednjo masko, in je brez B stebrička zaradi občutka večje prostornosti. Vrata se odpirajo protismerno, stranska ogledala so se poslovila, delo namesto njih pa opravljajo kamere, ki so nameščene okoli avtomobila.
Na prednjem in zadnjem delu koncepta je močna prisotnost LED svetlobnih teles. LED svetlobni pas poteka čez celotno širino prednjega dela, na koncih te črte pa se nahajata žarometa, zasnovana v matrični LED tehnologiji.
Notranjost koncepta Škoda Vision E ni nič manj zanimiva kot njegova zunanjost. Ker zaradi električnega pogona ne potrebujemo več sredinskega tunela, oziroma konzole, v kateri se je do zdaj skrival menjalnik, imamo zaradi tega na voljo več prostora.
Školjkasto oblikovani sedeži so vrtljivi, kar omogoča lažje vstopanje in izstopanje iz avtomobila. Dostop do informacij in razvedrilnih vsebin omogoča več zaslonov na dotik, ki so na voljo vozniku in sovozniku. Vsaka vrata imajo na notranji strani predal za mobilni telefon.
Futurističen koncept Škoda Vision E poganjata dva elektromotorja s sistemsko močjo 225 kW, oziroma 306 konjskih moči. Na voljo imamo štirikolesni pogon, indukcijsko polnjenje baterije, s katero se lahko odpravimo do 500 kilometrov daleč. Najvišja hitrost koncepta znaša 180 km/h. Med inteligentnimi sistemi velja omeniti, da je vožnja avtomatizirana do tretje stopnje.
Z asistenco za zastoje bo Vision E samodejno pospeševal in zaviral, sistem Car Park Autopilot pa bo samodejno našel parkirno mesto in tudi parkiral. Med drugim lahko Vision E komunicira z ostalimi udeleženci v prometu, drugimi vozili in infrastrukturo. Koncept lahko upravljamo z gestami in glasovnim upravljanjem, zaradi WLAN točke in LTE modula, pa bodo potniki lahko vedno v stiku z virtualnim svetom.
Koncept Škoda Vision E je prava paša za oči, z velikim posluhom za oblikovne podrobnosti. Prihodnost je zagotovo v električnih avtomobilih in ko to prihodnost vidimo skozi Škodine oči, nam je postala še bolj všeč.
You must be logged in to post a comment.