Na avtomobilskem salonu v Detroitu se je predstavila nova Toyota Supra (2019), ki nima kaj dosti skupnega z njeno predhodnico z oznako Mk4. Novinka si veliko podrobnosti deli s konceptnim modelom FT-1 iz leta 2014, opazne skupne značilnosti, pa se izredno podajo produkcijskemu modelu.
Žarometi, spliter iz karbonskih vlaken in izbočena streha so skoraj nespremenjeni, če jih primerjamo s konceptom FT-1. Opazna sprememba je le v maski avtomobila, ki zdaj nima več podaljšanega ‘nosu’ temveč dodatno odprtino za zrak. Enako lahko trdimo za zadek, kjer je večina elementov pobranih iz že omenjenega koncepta.
Notranjost nove Supre je nekoliko drugačna, če jo primerjamo z ostalimi Toyotami. Kar niti ni nenavadno, saj si vendarle deli platformo z novim BMZ Z4. Tako so tudi podobnosti v notranjosti opazne, še posebno predel okoli iDrive gumba in zaslona na vrhu osrednje konzole. S predhodnico si Toyota Supra deli postavitev, ki je orientirana proti vozniku, da je le ta center avtomobila. Nova Toyota Supra ima daljšo medosno razdaljo, ki je primerljiva s tisto pri Porscheju 911 ali Jaguarju F-type. Sicer je ‘postava’ Supre kompaktna, s kratkimi previsi, nizkim centrom težišča in popolno 50:50 razporeditev teže.
Novo Toyoto Supro poganja turbinski 3,0-litrski vrstni 6-valjnik, ki ga je prav tako priskrbel BMW in ga najdemo tudi v novem BMW Z4. V Supri ima malce manj moči, 335 konjev, v primerjavi z Z4, ki ima 382 konjskih moči. Supra ima na razpolago 8-stopenjski samodejni menjalnik, šprint od 0 do 100 km/h pa opravi v 4,3 sekundah. Najvišja hitrost je omejena na 250 km/h. Toyota Supra bo na voljo poleti, izbirali pa bomo lahko med tremi nivoji opreme in vznemirljivi novimi barvami.
You must be logged in to post a comment.