Aston Martin Vantage ohranja proporce svojega predhodnika s spredaj nameščenim motorjem in nizko kupe streho. V primerjavi s predhodnikom je novi Vantage precej bolj agresiven in bolj atletsko grajen. S podolgovatim prednjim delom in večjo odprtino za zrak deluje kot plenilec, ki po cesti zasleduje svojo žrtev. Če prednji del deluje lovsko, je zadek precej drugačen. Vanj so vgrajeni vsi aerodinamični elementi, saj, če dobro pogledate karoserijo Vantaga, ni nanjo nič prilepljeno ali pritrjeno, in razen kljuk na vratih se tudi nič vanjo ne spušča ali pospravlja. Zapleten zadnji difuzor preprečuje turbulenco, ki nastaja zaradi hitrega vrtenja koles.
Notranjost novega Aston Martin Vantaga daje občutek, kot da voznik sedi v pilotski kabini. Futurističen občutek še poudarjajo gumbi menjalnika, ki zasedajo polkrožen del na vrhu središčne konzole. V primerjavi s predhodnikom ima nova notranjost več prostora in je prav tako dobila navdih v filmu o Bondu. Volan je spodaj odrezan, kar mu daje bolj športen videz, voznik pa ima zaradi tega še več prostora za noge.
PREBERITE ŠE: ASTON MARTIN BD11 VOLANTE: NARED BO RAVNO OB PRAVEM ČASU
Razporeditev teže v novem Vantagu je 50 : 50, kjer je motor pomaknjen kolikor se le da proti sredini na novi aluminijasti šasiji. 4-litrski 8-valjni motor z dvojno turbino ima 510 konjskih moči, kar je za 80 konjskih moči več kot pri predhodnem modelu Vantage GT. Novinec je občutno lažji od predhodnika in se lahko od 0 do 100 km/h požene v 3,6 sekunde ter doseže končno hitrost pri 312 km/h. Poleg tega je Vantage prvi Aston Martin, ki je opremljen z elektronsko zaporo zadnjega diferenciala. Ali bomo lahko tudi v Vantagu občudovali 12-valjni motor, se v tem trenutku žal še ne ve.
Galerija slik: Aston Martin Vantage
You must be logged in to post a comment.