Ferrari FXX K Evo ima občutno izboljšano aerodinamiko. V primerjavi s Ferrarijem FXX K se je aerodinamika izboljšala za 23 %, če pa FXX K Evo primerjamo z La Ferrarijem je boljša za ogromnih 75 %. Pri 200 km/h Ferrari FXX K Evo ustvari 640 kilogramov sile, ki avtomobil prisesa k tlom. Pri maksimalni hitrosti je ta sila 830 kilogramov. Za ta rezultat so odgovorni spremenjen zadnji spojler in nekaj “plavuti”, ki so jih dodali ob strani in na streho avtomobila. Spremeniti je bilo treba tudi spodnji del prednjega in zadnjega odbijača, da zrak lažje potuje po dnu avtomobila. In ker je bila dodelana aerodinamika, je bilo teba še nekaj malih popravkov na podvozju. In presenetljivo jim je kljub dodatkom uspelo težo avtomobilu še znižati in je zdaj lažji kot njegov predhodnik.
Ferrari FXX K Evo je rezultat razvoja, vztrajnosti in dolgotrajnih testiranj. Preden so ga razgalili pred svetovno javnostjo, so z njim opravili več kot 5000 razvojnih kilometrov in 15.000 kilometrov, na katerih so preizkušali zanesljivost najnovejšega Ferrarija. FXX K Evo ima pod pokrovom 12-valjni motor z 860 konjskimi močmi in 750 Nm navora. Motorju na notranje zgorevanje je v pomoč še elektromotor z dodatnimi 190 konjskimi močmi. Skupna moč sistema je tako 1050 konjskih moči in več kot 900 Nm navora. Ta ogromna moč se prenaša prek sedemstopenjskega avtomatskega menjalnika F1 z dvojno sklopko. Za zaustavitev so odgovorne Brembove karbonsko-keramične zavore. Prednji platišči imata velikost 19 palcev, zadnji pa 20 palcev. Tistih nekaj srečnežev, ki si bo lahko privoščilo Ferrarija FXX K Evo, bo z njim lahko tekmovalo v seriji XX, ki se bo v prihodnji sezoni odvijala na 9 dirkališčih po celem svetu.
PREBERITE ŠE: CALIFORNIE NI VEČ, DOBRODOŠEL FERRARI PORTOFINO!
Galerija slik: Ferrari FXX K Evo
Več informacij:
citymagazine.si
You must be logged in to post a comment.