Jaguar I-Pace, konceptni električni križanec, napoveduje vstop Jaguarja med električna vozila. Z njim dopolnjuje ponudbo športnih terencev, kjer zdaj konkurira z modelom F-Pace, prvim Jaguarjevim SUV-om.

Jaguar je še pred otvoritvijo avtomobilskega salona v Los Angelesu predstavil koncept I-Pace, srednje velik športni terenec, ki napoveduje skorajšnji vstop te britanske znamke na trg električnih vozil, kjer se konkurenca vse bolj gosti. Čeprav prostorneža pri Jaguarju naslavljajo s športni terenec, ima številne karakteristike kombilimuzine (postavljen je precej visoko).  I-Pace ima litij-ionsko baterijo vgrajeno v dno, potniška kabina pa je neznačilno potisnjena naprej.

Kljub temu, da bo Jaguar I-Pace serijski šele leta 2018, ga lahko naročite že sedaj.

Kljub temu, da bo Jaguar I-Pace serijski šele leta 2018, ga lahko naročite že sedaj.

Koncept Jaguar I-Pace žene par elektromotorjev, ki skrbita za vsak svoj par koles. Ima 400 KM (294 kW) sistemske moči in 700 Nm navora. Pospešek do 100 km/h naj bi znašal pribl. štiri sekunde. V hiši razvita 90 kWh baterija prinaša do 500 kilometrov avtonomije na polnjenje (v skladu s ciklusom NEDC) in omogoča hitro polnjenje. Po vzoru Tesle Motors tudi Jaguar za I-Pace že zbira naročila (brez pologa), čeprav bo serijski iPace na trg prispel šele v drugi polovici leta 2018.

PREBERITE ŠE: Jaguar XF: britanski šarm


Prvi električni Jaguar bo neposredni tekmec električnima crossoverjema Audija in Mercedes-Benza. Prostor, ki ga je odstopil motor so pri Jaguarju izkoristili za povečanje notranjosti (posledično ima dva prtljažna prostora, enega spredaj in enega zadaj). Imel bo nizko težišče in posledično odličje vozne lastnosti, sicer pa so oblikovno prepisovali kar pri modelu F-Pace. Armaturno ploščo so potisnili bolj naprej.

Galerija – Jaguar I-Pace koncept: