Pri Volkswagnu so pohiteli in nam že pred ženevskim avtosalonom predstavili najbolj vročega izmed T-Rocov. Volkswagen T-Roc R je športna različica T-Roca, ki je pri nas izredno priljubljen in se prodaja kot vroče žemljice. In novega R-a bo poganjal 2,0-litrski bencinski motor s 300 konjskimi močmi in 400 njutonmetri navora.
TSI motor in zavorni sistem si je Volkswagen T-Roc R sposodil od športnega Golfa R, sicer pa je opremljen še s štirikolesnim pogonom 4Motion in 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Za še več zabave so pri Volkswagnu omogočili popoln izklop elektronskega stabilizacijskega sistema, ki pa bo prišel prav le tistim najpogumnejšim.
Volkswagen T-Roc R ne samo da deluje strupeno v primerjavi s svojimi ‘običajnimi’ brati, temveč je tudi hiter in zmogljiv. Za pospeševanje od 0 do 100 km/h potrebuje zgolj 4,9 sekunde, najvišja hitrost pa je elektronsko omejena na 250 km/h.
Kot že omenjeno, je dizajn avtomobila Volkswagen T-Roc R agresiven, z izrazitim prednjim odbijačem in povečanimi odprtinami za zajem zraka. Na zadku se šopirijo zaključki izpušnega sistema, ki je narejen iz titana, zanj pa so zaslužni pri slovenskem Akrapoviču.
Volkswagen T-Roc R ima serijsko nameščena 18-palčna platišča, po želji pa si lahko omislite večja 19-palčna platišča. Zaradi tršega športnega vzmetenja je oddaljenost od tal nekoliko manjša, a je zaradi tega krmiljenje občutno boljše.
Volkswagen je športnega T-Roca sicer označil za koncept, glede na pretekle izkušnje pa smo lahko skoraj povsem prepričani, da se produkcija različica ne bo kaj dosti razlikovala od pravkar predstavljenega koncepta. Volkswagen T-Roc R se bo v živo predstavil na avtomobilskem salonu v Ženevi.
You must be logged in to post a comment.