McLaren Speedtail je neuradni naslednik McLarna F1 iz 90. let prejšnjega stoletja. Naloga Speedtaila bo rivalstvo z Bugatti Chironom, ki se za prevlado zanaša na svoj motor s 1.500 konjskimi močmi. Medtem ko se Bugatti zanaša na surovo moč, se McLaren raje zanaša na aerodinamiko, ki omogoča podobne rezultate, a z manj potrebne moči. Na prvi pogled deluje kot Volkswagen XL1, ki je na steroidih. McLaren Speedtail ima karbonsko karoserijo, oblikovano na način, ki pripomore k minimalnemu zračnemu uporu. Oblika avtomobila je že sama po sebi dovolj aerodinamična, pri McLarnu pa so vseeno šli še korak dlje in jo še izboljšali.
Prednja kolesa so prekrita, da se lahko prek prevleke zrak usmerja k različnim odprtinam. Teh ja na avtomobilu na pretek, vse zaradi doseganja čim manjšega zračnega upora. Tradicionalna stranska ogledala so zamenjale kamere, ki se pomaknejo v vozilo, ko jih ne potrebujemo. Če izberemo način vožnje “Velocity”, se kamere ‘pospravijo’, avtomobil pa še dodatno zniža svoje podvozje za 35 mm. Pri tem mu pomagajo tudi premična ‘krilca’, ki so vgrajena v zadnji del karoserije in so narejena iz fleksibilnih karbonskih vlaken.
McLaren Speedtail ima bencinsko-hibridni motor, ki mu priskrbi 1.035 konjskih moči. S to močjo lahko doseže 299 km/h v 12,8 sekunde, kar je za 2,7 sekunde hitreje od McLarna P1, ki ima 903 konjske moči. Tako kot pri McLarnu F1 je tudi pri Speedtailu voznik dobil osrednji sedež, za katerim sta še dva sedeža za potnika. Prostor za prtljago boste našli v nosu in repu avtomobila, po želji pa si lahko kupite potovalne torbe, narejene posebej za Speedtail. Notranjost najnovejšega McLarna je povsem futuristična, v njej pa najdemo posebno steklo, ki ga lahko po želji zatemnimo in tako uravnamo količino svetlobe v potniški kabini.
Naredili bodo 106 primerkov McLarna Speedtail, in čeprav posamezni stane 1.970.000 evrov, so že vsi prodani. Srečni kupci bodo prve avtomobile dobili leta 2020.
Galerija slik – McLaren Speedtail
You must be logged in to post a comment.