Novi Renault Clio bo tudi tokrat na voljo z opremo Initiale Paris, sprememba pa bo pri opremi GT Line, ki jo bo nadomestila oprema R.S Line. Le ta bo kompaktnega Renaulta s prisekanim zadkom obogatila z veliko dodatki, ki prihajajo iz oddelka Renault Sport. Športna različica opreme ima 17-palčna platišča in posebno oblikovan odbijač, da jo bomo lahko v trenutku ločili od ‘običajnih’ Renault Cliov, zato z gotovostjo lahko rečemo, da je novi Renault Clio modernejši in lepši.
R.S Line paket opreme novega Renault Clia se razlikuje tudi v notranjosti ‒ na voljo so sedeži z boljšo ledveno oporo, aluminijasta pedala in usnjen športen volan, okrašen z dvojnim R.S. diamantnim logotipom. Seveda k vsej tej opremi sodijo rdeči šivi in rdeče pobarvani deli notranjosti.
Notranjost novega Renault Clia je nekaj povsem drugega, kot smo bili vajeni pri predhodnem modelu. Nad osrednjo konzolo je pritrjen velik zaslon na dotik, za katerega pravijo, da je največji v razredu. Tudi notranjost deluje še bolj moderno, z manj gumbi in večjim poudarkom na digitalizaciji.
Čeprav gre današnji trend v smer, da so avtomobili vse večji , pri novem Renault Clio temu ni tako. Je pravzaprav za 14 mm krajši od prehodne generacije, a kljub temu prostornejši. Zahvala gre manjšim komponentam, ki zasedejo manj prostora, levji delež k prostornosti pa prispeva za 66 mm večja širina. Prtljažni prostor se je iz 300 litrov povečal na 391 litrov, s tem pa je novi Renault Clio postal najboljši v razredu. Notranjost je praktična kot do zdaj in omogoča še dodatnih 26 litrov odlagalnih površin.
Višina novega Renault Clia se zmanjšala za 30 mm, Clia pa so prvič v zgodovini opremili z odbojniki zraka pred prednjimi koloteki za doseganje manjše porabe goriva. Vsi Clii od osnovne različice dalje bodo imeli žaromete v popolni LED tehnologiji. Podatki o motorjih žal še niso na voljo, a ker je avtomobilski salon v Ženevi praktično pred vrati, bomo takrat zagotovo deležni še kakšne dodatne informacije.
You must be logged in to post a comment.