Najbolj nadležni tipi Facebookovih prijateljev:
Politik
Goreč zagovornik ene ali druge politične stranke bo vedno nadležen – pa čeprav bi se lahko izkazalo, da je njegova ideologija pravzaprav v redu. Kdorkoli na Facebooku pretirava, je zoprn. Verjetno ima vsak izmed nas na Facebooku kakšnega prijatelja, zaradi katerega upa, da bodo ameriške volitve že enkrat mimo. Upamo, da se bodo potem ti strastneži za nekaj dni umirili …
#TBT-obsedenec
Vsak od nas se skozi odraščanje oblikuje in se spremeni – in prav je tako. Po končani srednji šoli je čas, da se osredotočimo na prihodnost in pustimo preteklost za sabo. A to ne drži za vse. #TBT-obsedenci kar ne morejo preboleti, da sedanjost ni več takšna, kot je preteklost. Svoj čas zapravljajo za vzdihovanjem za minulimi dnevi in svojo nostalgično vzdušje vsiljujejo celotnemu svetu. Sicer z občasnimi podoživljanji preteklosti ni nič narobe, a naj ostanejo omejeni na četrtke (zato tudi ime throwback Thursday).
Punce, ki objavijo več selfiejev, kot Kim Kardashian
Pustimo vprašanje patologije selfiejev ob strani in predpostavimo, da je občasno slikanje lastnega obraza nekaj normalnega v sodobni družbi. A punce, ki na dan objavijo dva, tri, štiri, pet, deset selfiejev na dan, znajo biti za okolico izjemno nadležne. Hvala bogu, da Facebook ponuja možnost, da objavam takšnih ljudi enostavno ne sledimo več.
Prerekač
Kdorkoli se zapleta v prerekanja prek komentarjev, mora verjetno živeti precej žalostno življenje. Vsekakor nam Facebook ponuja prostor, kjer lahko problematične teme predebatiramo s širšo množico ljudi. A tudi na socialnih omrežjih bi morala veljati pravila pravilnega debatiranja, predvsem pa osnovno vodilo spoštovanja drugačnih mnenj. A vsakič, ko se debata prelevi v brezplodno in slabo argumentirano prepiranje, postane človeška rasa v povprečju za kanček neumnejša.
Športnik
Tisti, ki so zvesti svojim športnim ritualom in lepo skrbijo za svoje telo, je treba zaploskati ter se po njih zgledovati. A popolnoma druga zgodba so ljudje, ki pretiravajo z objavami svojih športnih dosežkov in posnetkov v telovadnici. To prav nikogar ne zanima.
Prodajalci
Ljudje, ki prek Facebooka želijo prodati stvari, se nemalokrat izkažejo za najbolj nadležen profil izmed vseh nadležnih profilov Facebookovih prijateljev. Na začetku niso očitni (na primer frizer, ki objavlja prej in potem fotografije, ali pa natakar, ki v stanje vpisuje svoj delovni čas) – a kmalu postane jasno, da želijo s temi objavami prodati svoje storitve. Med vsemi pa kraljujejo ljudje, ki želijo prodati kozmetiko. Njihove objave se vsipajo kot sneg z zasneženih jelk – v velikih količinah – in so nedobrodošle.
Osebe, ki objavljajo skrivnostne statuse
Osebe, ki objavljajo skrivnostne statuse, iz katerih je možno razbrati le, da se je v njihovem življenju zgodilo nekaj (bolj ali manj) pomembnega, ni pa moč ugotoviti, za kaj za vraga gre, le tratijo prostor virtualni prostor.
Statusi v obsegu debelih romanov
Twitter je z omejitvijo dolžine objav naredil pametno potezo. Facebook te strategije zaradi očitnih razlogov nima, a včasih si vsi želimo, da bi jo imel. Statusi, ki presegajo dolžino vseh petih knjig sage Pesem ledu in ognja, ne zanimajo nikogar. Še več – prav vsem parajo živce.
Vzhičena nevesta
Zaroka, priprave na poroko in veliki dan so veseli dogodki, ki jih je lepo deliti s svojimi prijatelji. A dobro je razlikovati med tistimi, ki jih zanima vsaka podrobnosti, ter tistimi, ki se bodo zadovoljili z eno sliko na teden. Vzhičene neveste, ki objavijo sliko vsake obleke, ki so jo pomerile (in teh je na tone), gredo še tako romantičnim dušam čez nekaj časa na živce.
Starejši sorodnik
Če se Facebookovi skupnosti pridružijo vaši starejši sorodniki, recimo teta ali babica in dedek, je to za vas slabo iz večih razlogov. Prvič, skoraj zagotovo bodo vedeli, da se vi v teh vodah kar dobro znajdete, in tako ne boste imeli miru pred konstantnimi vprašanji, kaj je razlika med chati in objavami na zidu in tako dalje. Drugi razlog vašega trpljenja bo dejstvo, da se bodo starejši sorodniki le stežka naučili, kakšna so subtilna pravila vedenja na socialnih omrežjih. Tako ne bo minilo veliko časa, ko se bodo že prelevili v prodajalce, prerekače ali katere izmed drugih nadležnih tipov Facebookovih prijateljev, ki jih omenjamo na tem seznamu.
Hashtager
Zakaj na svetu ljudje uporabljajo hashtage na Facebooku? Raziskave so pokazale, da hashtagi na Facebooku le redko povečajo deljenje objave in odzivnost nanjo. Glede na raziskave pa je tudi optimalna uporaba največ dveh hashtagov na objavo, kar pa dejansko stanje precej presega. Hashtagi spadajo na Instagram.
Vremenoslovci
Če bi bil Facebook naš edini stik s širšim svetom, bi bili ljudem, ki nas obveščajo o stanju trenutnega vremena, mogoče hvaležni. A dejstvo je, da imamo dostop do vremenskih podatkov na vsakem koraku – da ne omenjamo dejstva, da imamo lastne oči, s katerimi lahko preverimo, ali zunaj sneži.
Obsedeni starši
Čeprav je obseden starš največje breme svojim lastnim otrokom, pa to še ne pomeni, da ima milost do širšega kroga uporabnikov Facebooka. Objavljanje slik dnevnih sprememb pri rasti dojenčka in hvala neverjetnih dosežkov svojega 8-letnega sina ni snov za socialno omrežje.
Ponižen bahač
Odkriti bahači niso najhujše zlo med narcisoidnimi Facebookovimi uporabniki. Najbolj nadležni so tisti, ki se delajo ponižne, prikrito pa se z vsako objavo hvalijo in trepljajo po hrbtu. Če se že hvalite, počnite to odkrito.
PREBERITE ŠE: Katere zvezdnice imajo največ sledilcev na Instagramu?
Tisti, ki ne razumejo Googla
Prvo mesto med Facebookovimi nadležneži pa si verjetno zaslužijo tisti, ki ne razumejo, čemu je namenjen Google. V objavah sprašujejo o stvareh, ki bi jih brez težav našli na spletnem brskalniku. A takšnim na žalost ni pomoči, saj ne znajo niti poguglati: ”How to google stuff that I don’t know.”
You must be logged in to post a comment.