V primerjavi z predhodnim Rapidom je ŠKODA Scala skoraj 6 centimetrov daljša in širša za skoraj 9 centimetrov. Pri udobju v notranjosti se pri širini vsak centimeter še kako pozna. ŠKODA Scala je kompaktnih dimenzij, poudarjajo pa jo dinamične linije in lepo oblikovani detajli. Tudi tehnološko je dobro podkovana, saj nudi žaromete LED, parkirno asistenco, aktivni tempomat, električno proženje vlečne naprave, predal za mobilni telefon z brezžičnim polnjenjem in elektronsko odpiranje in zapiranje prtljažnih vrat.
Marsikatera od naštetih stvari je na voljo že pri osnovni opremi avtomobila. Scala stavi na udobje, saj je vožnja z njo prijetna, rokovanje z avtomobilom pa mehko in enostavno.
V notranjosti ni nič kaj drugače, saj je v primerjavi s predhodnikom opazno nadgrajena. Na voljo imamo aktivni informacijski zaslon, oziroma virtualne merilnike in zabavno-informacijske sisteme v velikosti 6,5- do 9,2-palca. Za uživanje v glasbi lahko izberemo komplet 10 zvočnikov s skupno močjo 405W.
Za dodatno udobje je na voljo ogrevanje volana in vetrobranskega stekla. Nivo varnosti se je prav tako dvignil in ponuja do 9 varnostnih blazin in kopico asistentov in varnostnih sistemov.
ŠKODA Scala je na voljo s platišči v velikosti od 15- do 18-palcev in v 14 barvah, od katerih so 4 univerzalne, 10 pa kovinskih. Prednji del je izrazito nagnjen naprej, širino pa poudari široka maska, ki sega od enega do drugega žarometa.
Na zadku lahko opazimo, da se je napis ŠKODA preselil na prtljažna vrata, ob doplačilu pa si lahko omislimo luči LED z aktivnimi smerniki. Prtljažni prostor, ki ga imamo na voljo, meri od 426 pa vse do 1410 litrov. S paketoma Image in Emotion je mogoče Scalo še dodatno vizualno popestrit. Paketa med drugim vsebujeta podaljšano steklo prtljažnih vrat, spoiler, panoramsko streho, luči v popolni LED tehnologiji in še kaj.
Ambientalna osvetlitev je na voljo ob naročilu avtomobila in je naknadno ni možno spreminjati. Izbiramo lahko med belo, rdečo ali bakreno barvo.
ŠKODA Scala ponuja tri bencinske motorje. 1,0-litrski trivaljnik ima 95 (70 kW) ali 115 (85 kW) konjskih moči. Na voljo je z ročnim 5- ali 6-stopenjskim menjalnikom. Družbo jima dela še 1,5 litrski štirivaljnik s 150 (110 kW) konjskimi močmi. Tudi ta je na voljo z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom, medtem ko sta oba močnejša motorja na voljo še s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom DSG. Na voljo je še 1,6-litrski dizelski motor s 115 (85 kW) konjskimi očmi in ročnim 6-stopenjskim ali 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Kasneje se bo pridružil še 1,0-litrski motor ki ga bo poganjal zemeljski plin.
Škoda Scala je na voljo od 15.046 evrov dalje, najbolje opremljena različica z dizelskim motorjem pa stane od 22.700 evrov dalje.
Ob tej priložnosti so nas presenetili še z modelom ŠKODA Kamiq, o katerem bo več znanega ob uradnem prihodu na slovenski trg.
You must be logged in to post a comment.