Toyota Corolla že vrsto let sledi filozofiji, ki stremi h kakovosti, trajnosti in zanesljivosti. K temu so dodali še emocije, saj si ne želijo več izdelovati ‘dolgočasni’ avtomobilov. Toyota Corolla je bila razvita na japonskem in v Evropi, evropski del pa je bil zadolžen predvsem za razvoj karavanske različice. Obstajajo namreč tri karoserijske oblike nove Corolle. Že omenjen karavan, oziroma Touring Sports, kombilimuzina in limuzina. Nova TNGA platforma omogoča Corolli daljšo medosno razdaljo, širše koloteke, nižje težišče in krajše previse. Poleg tega omogoča nova platforma boljši položaj za voznika, za 60% je povečano togost karoserije, vzmetenje pa je prav tako izboljšano in sicer za 40%. Novosti je tudi dvojna hibridna strategija, saj bo Corolla od zdaj na voljo z dvema hibridnima pogonoma.
V Corollo bo od zdaj vgrajen popolnoma nov 2,0-litrski hibridni Dynamic Force motor s 180 (132 kW) konjskimi močmi. Ta bo dodal še nekaj vozne dinamike tistim, ki so le to pogrešali pri 1,8-litrskem hibridnem motorju. A ne skrbite, že poznani 1,8-litrski hibridni motor s 122 (90 kW) konjskimi močmi je še vedno na voljo in je bil tudi prenovljen. Poleg hibridnih motorjev, je na voljo še bencinski, ki ima 1,2-litra prostornine in 116 (85 kW) konjskih moči. Pri limuzinski različici je na voljo še 1,6-litrski bencinski motor s 132 (97 kW) konjskimi močmi.
Tudi tokrat pri Toyoti posvečajo veliko pozornosti varnosti, nova Corolla pa je opremljena s kopico asistenčnih in varnostnih sistemov že serijsko in je tako vodilna v svojem razredu. Prav tako so prenovljeni zasloni, na voljo pa imamo kar tri. Med merilnik je nov 7-palčni zaslon, še dodatne informacije pa je mogoče razbrati z 10-palčnega barvnega projekcijskega zaslona. Informacijsko zabavni sistem je mogoče upravljati preko 8-palčnega zaslona, z upravljanjem na dotik.
Nova Toyota Corolla je, v kombilimuzinski različici, na voljo od 18.200 evrov dalje, s hibridnim pogonom pa od 21.600 evrov dalje, začetne cene različice Touring Sports pa so za 900 evrov višje. Limuzinska Corolla, ki je med drugim malce bolj resna in zadržana v obliki odbijačev, je z bencinskim motorjem na voljo od 17.900 evrov dalje, s hibridnim pa od 23.600 evrov dalje.
You must be logged in to post a comment.