Številke o najnovejšem hibridnem hiperšportniku Ferrari SF90 Stradale se berejo kot znanstvena fantastika – najmočnejši 4,0-litrski V8-valjnik z dvema turbinama, ki je do zdaj prišel iz Ferrarijeve tovarne, razvije krepkih 759 (574 kW) konjskih moči. Trije elektromotorji, ki jih poganja litij-ionska baterija, pa imajo še dodatnih 217 (162 kW) konjskih moči. Skupna sistemska moč tako znaša kar 986 konjskih moči, s tem pa je SF90 Stradale najmočnejši (cestno legalni) Ferrari do zdaj.
Pospeški so v tem primeru izjemni – do 100 km/h požene v le 2,5 sekundah, medtem ko potrebuje do 200 km/h zgolj 6,7 sekund. Najvišja hitrost vranca znaša 340 km/h. Zgolj električne energije ima dovolj za do 25 kilometrov poti, pri čemer lahko doseže najvišjo hitrosti 135 km/h.
Izdelava SF90 skoraj zagotovo ne bi bila mogoča brez predhodnika Ferrari LaFerrari. LaFerrari je tlakoval pot hibridnemu pogonu, ki se bo zdaj pogosteje pojavljal v prihajajočih modelih avtomobila Ferrari. S tem so pokazali, da je tudi Ferrari progresivna avtomobilska znamka, ki gre v korak z ‘elektrificiranim’ časom.
Prenos se vrši preko dvosklopčnega 8-stopenjskega samodejnega menjalnika, po Ferrariju GTC4Lusso pa smo ponovno priča štirikolesnemu pogonu. Notranjost se orientira okoli 16-palčnega visoko resolucijskega zaslona in športnega volana s kopico gumbov – vse skupaj pa nas spominja na kokpite dirkalnikov Formule 1. Ferrari SF90 Stradale je pri 1570 kilogramih za 13 kilogramov lažji od svojega predhodnika, šasija je za 20 % trša, medtem ko se je torzijska togost povečala za 40 %.
Koliko bo Ferrarijevo tehnološko čudo stalo še ni znano, lahko pa smo si enotni, da znesek zagotovo ne bo majhen.
You must be logged in to post a comment.