Mercedes-Benz je v Šanghaju predstavil prenovljeno limuzino razreda S, ki je še stopnico višje na poti do avtonomne vožnje, predstavlja pa tudi nove razsežnosti luksuza, ki ga je težko ubesediti. Admiralska ladja iz Stuttgarta ima pod pokrovom novo generacijo 6- in 8-valjnih motorjev, potnik pa se v kabini počuti udobno in sproščeno kot v wellness centru.

Nova limuzina Mercedes-Benz razreda S predstavlja nove razsežnosti udobja. Za ambient v potniški kabini skrbi 64 različnih ambientalnih osvetlitev, za zvočno kuliso 3D-prostorsko ozvočenje Burmester, za razvajanje na daljših vožnjah pa široka paleta opreme, ki je v službi udobja. Poleg prilagodljivih sedežev nudi tudi zvočno zatesnitev, posebno delovanje klimatizacije in prezračevanja, masažne funkcije sedežev, velik del pa pridoda izpopolnjen sistem vzmetenja Magic Body Control, ki so ga Nemci nadgradili z aktivnim nadzorom gibanja karoserije. Stereokamera zaznava cestne neravnine vse tja do hitrosti 180 km/h in temu primerno prilagaja vsako kolo posebej. Omeniti velja tudi sistem Curve, ki prilagaja nagib karoserije in s tem blaži vpliv centrifugalne sile na potnike. Voznik ima pred sabo dva 12,3-palčna zaslona, pot pa mu bodo osvetljevali novi aktivni LED-žarometi, ki svetlobo mečejo 650 metrov daleč.

S tehnologijo, ki jo ima nova limuzina Mercedes-Benz razreda S, je zmožna skoraj povsem avtonomne vožnje. Med drugim zna samodejno menjati pas, prilagajati hitrost glede na dane razmere, pomaga ohranjati smer in prevzame nadzor, če voznik stori neobičajen manever ali zaspi za volanom. Takrat stopi na sceno Active Emergency Stop Assist, ki varno ustavi vozilo. Ker nadzira tudi prečni promet, prepozna in prepreči nalet. Če želimo, ga lahko parkiramo tudi daljinsko prek pametnega telefona.

PREBERITE ŠE: Mercedes-Benz limuzina razreda A – to bo najcenejši Mercedes s kravato


Za prenovljeni razred S bosta sprva na voljo dva bencinska motorja V8 z močjo 469 in 612 KM (z možnostjo izklopa štirih valjev v varčnem načinu) ter dva dizelska V6 motorja z močjo 286 oz. 340 KM. Za prenos na vsa štiri kolesa (4matic) so v Stuttgartu zadolžili devetstopetnajsti samodejni menjalnik. Na voljo bo tudi kot priključni hibrid, ki bo zgolj na baterijo (13,3 kWh) zmogel tiho kot miška voziti 50 kilometrov. Za tiste, ki se radi šopirijo, so pripravili še različico Mercedes-AMG S 65, ki bo imela 6-litrski biturbo motor V12 s 630 KM in 1000 Nm navora. Izbrali pa bodo lahko tudi model Mercedes-AMG S 63 4matic z novim 4-litrskim biturbo motorjem V8 s 612 KM. Tega boste od 0 do 100 km/h spravili v pičle 3,5 sekunde.

Galerija – Novi Mercedes-Benz razreda S: