Pa smo dočakali novi strupeni različici avtomobilov BMW X3 M in BMW X4 M. Na prvi pogled lahko rečemo, da sta osupljiva, pohvalita pa se lahko tudi s številom konjskih moči, nadgrajenim podvozjem in vpadljivim dizajnom.

Recept je dokaj preprost – če želimo narediti M verzijo BMW-ja, je potrebno dodati moč. Več kot jo dodamo, zanimivejše bo. In novi strupeni različici BMW X3 M in BMW X4 M na tem področju nikakor ne razočarata.

BMW X3 M in X4 M imata vgrajen 3,0-litrski 6-valjnik z dvojno turbino, ki pridela 480 konjskih moči in 600 njutonmetrov navora. Če vam to še ni dovolj, je na voljo različica motorja Competition s 510 konjskimi močmi. Največja hitrost je omejena na 250 km/h, če se odločite za M Drivers Package, pa boste lahko dosegli 280 km/h ali 284 km/h pri močnejšem motorju.

Ne glede na nivo opreme, imata BMW X3 M in X4 M serijsko nameščen 8-stopenjski samodejni menjalnik in štirikolesni pogon xDrive. Ker pa samo dodajanje moči ni dovolj za dober športni avtomobil, je bilo potrebno nadgraditi še veliko drugih komponent. Ena izmed njih je ojačitev šasije, ki doda torzijsko trdnost za boljšo lego na cesti.

Nadgrajeni, elektronsko nadzorovani blažilniki imajo več stopenj trdote, posodobljen pa je tudi zavorni sistem. Oba modela, BMW X3 M in X4 M, se vozita na 20-palčnih platiščih, različice Competition pa na 21-palčnih platiščih.

BMW X3 M

Mišičasti odbijači in pragovi ne puščajo nobenega dvoma, za katero različico BMW X3 ali BMW X4 gre. Pri M modelih lahko na zunanjosti opazimo nekoliko več črnine, športnejše odbijače in strešni spojler.

Notranjost je polna usnja, z dodatki črne barve in aluminija, vse skupaj pa popestrijo logotipi M, ki jih najdemo na športnem volanu, sedežih in še kje. BMW X3 ali BMW X4 na prvih fotografijah nista razočarala, verjamemo tudi, da bosta v živo še bolj navdušila.

Galerija: BMW X3 M in BMW X4 M