Najbolj trendovsko nefiltrirano pivo do zdaj
Zmagovalni Nefiltriran dvojec je svojo dizajnersko preobleko premierno že predstavil na oktobrskem Mercedez-Benz Fashion Weeku v Ljubljani na edinstveni razstavi ”Živjo, dizajn”. Štirje izbrani oblikovalci, Anja Šlibar, Zoran Pungerčar, Manca Flajs in Primož Zorko, so vsak s samosvojo vizijo poskrbeli za podobo najbolj trendovskega Nefiltriranega piva do zdaj. Premišljeni dizajni pa so se s steklenic preselili tudi na majice, nahrbtnike ter mobilna in računalniška ozadja. Enoličnost vsakdanjika je torej razbita v slogu in z veliko mero ustvarjalnosti.
Kaj simbolizirajo posamezni ovitki?
Anja Šlibar je temno Nefiltrirano ovila v temno noč, posuto z zvezdami, ki obljublja nepozabne avanture. Zoran Pungerčar pa je steklenico spremenil v nepogrešljiv umetniški dodatek, ki bo popestril še tako dolgočasen domač kotiček. Svetlo Nefiltrirano je ilustratorka Manca Flajs ovila v ljubezen, Primož Zorko pa je navdih za oblikovanje poiskal v sladkobi sladu, aromi hmelja in eksploziji mehurčkov ob stiku z brbončicami, ki ustvarjajo nove svetove.
Nefiltrirana piva bodo s svojo novo podobo na prodajnih policah že v sredini novembra, Pivovarna Union pa vse ljubitelje dizajna prek svojih družbenih omrežij že nagrajuje s stilsko dovršenimi izdelki.
You must be logged in to post a comment.