Ponudba Porschejevih električnih avtomobilov bo postala realnost že proti koncu letošnjega leta, ko bodo na cesto zapeljali prvi Porsche Taycan primerki. Kmalu za tem bo sledil še malce večji porsche Taycan Cross Turismo, ki mu bo sledil še najbolje prodajan izmed vseh Porschejev, Porsche Macan.
Osnovani so na isti platformi, ki si jo delijo tudi z znamko Audi, osrčje sistema pa bo 800-voltna baterijska tehnologija. Pri Porscheju so sporočili, da bodo do leta 2022 investirali več kot 6 milijard evrov v električno mobilnost, do leta 2025 pa bi lahko že 50 % novih Porschejev imelo električni pogon. To seveda ne pomeni, da bodo zanemarili področje motorjev na notranje izgorevanje.
Porscheju bo največjo konkurenco predstavljala Tesla. V tem trenutku ima Tesla na voljo večjega SUV-ja, Tesla model X. Z enkratnim polnjenjem lahko prevozi približno enako razdaljo, okoli 500 kilometrov, kot jo lahko prevozi Porsche Taycan. Macan je po velikosti manjši od Tesle X, natančnejših podatkov o zmogljivosti baterije pa še niso znani. Sklepamo lahko, da bodo številke takšne kot pri modelu Taycan. Porsche je že pričel s prenovo in vlaganji tovarne v Leipzigu, kjer bodo izdelovali električne Porscheje prihodnosti.
You must be logged in to post a comment.