Ribrand je blagovna znamka z zgodbo. Ta se je začela na pobudo oblikovalca Janeza Mesariča, ki v Rokodelskem centru Ribnica poučuje industrijsko oblikovanje. Janez Mesarič je uveljavljen slovenski industrijski oblikovalec, čigar predniki izvirajo in Ribnice. Odraščal je obkrožen s kulturo izdelovanja suhe robe, v kateri je že dlje časa videl potencial za oblikovanje sodobnejše serije lesenih izdelkov. Celovito realizacijo projekta je omogočil njegov oblikovalski studio Mashoni, ki je združil moči z Rokodelskim centrom.
Ime Ribrand je skovanka besed Ribnica in “brand”, v prevodu blagovna znamka. Izgovarja se kot “rebrand”, kar pomeni prenovo nečesa, kar že obstaja. Natanko to so pri oblikovalskem studiu Mashoni želeli doseči: oplemenititi ribniško dediščino izdelovanja lesenih izdelkov z novim, sodobnim pristopom. Tradiciji, ki velja za “staro”, so vdahnili novo življenje in jo preoblikovali v povsem novo zgodbo.
Ribrand je sinonim za domiselne, nekonvencionalne in uporabne lesene izdelke. Izdelke z dušo, ki so preprosti in mikavni ter dosledno izdelani. Ker je les živ material, rad ubere svojo pot. Prav zato bodo izdelki Ribrand skozi čas postali posebni in samosvoji oziroma samo naši.
You must be logged in to post a comment.